نخستین واکنش نتانیاهو و همسرش به ترور نافرجام ترامپ!

نخستین واکنش نتانیاهو و همسرش به ترور نافرجام ترامپ!
يکشنبه 24 تير 1403 - 12:44

کابینه رژیم صهیونیستی به حادثه سوء قصد نافرجام دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در جریان یک گردهمایی انتخاباتی واکنش نشان داد.

العالم - فلسطین اشغالی

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شبکه «X» نوشت که او و همسرش سارا «از حمله آشکار به ترامپ شوکه شده‌اند و وی برای سلامتی و بهبودی سریع ترامپ دعا می‌کند».

یسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه از تیراندازی به سوی چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، شوکه شده است، گفت که برای بهبودی سریع وی دعا می کند و تاکید کرد که «خشونت هرگز نمی‌تواند بخشی از سیاست باشد».

از سوی دیگر ایتامار بن گویر، وزیر افراطی امنیت ملی رژیم صهیونیستی ، نوشت: خداوند از ترامپ محافظت کند.

وزیر دارایی رژیم اشغالگر، اسموتریچ، هم نوشت : "از سرزمین مقدس برای رئیس جمهور ترامپ دعا می کند."

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی همواره حمایت خود را از جنایات این رژیم در غزه اعلام کرده است.

وی به تازگی در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا پیش تر نیز با اعلام حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفته بود که وی مانند این رژیم واکنش مشابهی به حملات ۷ اکتبر (۱۵ مهر ماه) می‌داد، اما این جنگ باید پایان یابد.

پربیننده ترین خبرها