عضو حماس از تصمیم این جنبش برای توقف مذاکرات آتش‌بس خبر داد

عضو حماس از تصمیم این جنبش برای توقف مذاکرات آتش‌بس خبر داد
يکشنبه 24 تير 1403 - 12:32

یک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خبر داد این جنبش بعد از حمله روز گذشته رژیم اسرائیل به جنوب غزه تصمیم به توقف مذاکرات آتش‌بس گرفته است.

العالم - فلسطین اشغالی

این عضو حماس که اشاره‌ای نیز به نام او نشده، امروز (یکشنبه)، به خبرگزاری فرانسه گفت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس به میانجیگران مذاکرات آتش‌بس غزه و برخی کشورهای منطقه‌ در گفت‌وگویی تلفنی اطلاع داده که این جنبش به علت عدم جدیت تل‌آویو برای مذاکره، تعلل و ایجاد وقفه‌های مکرر و کشتار غیرنظامیان فلسطینی تصمیم به توقف مذاکرات گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی، ظهر روز گذشته، همزمان با جریان داشتن مذاکرات آتش‌بس با بمب‌های سنگین منطقه «المواصی» در جنوب غزه را مورد حمله قرار داد.در این حمله که به ادعای تلاش برای ترور «محمد ضیف» فرمانده کل کتائب القسام انجام شد، بیش از 70 غیرنظامی فلسطینی به شهادت رسیدند و نزدیک به 300 فلسطینی نیز مجروح شدند.

منبع یادشده همچنین به خبرگزاری فرانسه گفت محمد ضیف فرمانده کل کتائب القسام در سلامت به سر می‌برد و مستقیما بر عملیات‌ها در باریکه غزه نظارت دارد.جنبش مقاومت اسلامی فلسطین روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هدف اسرائیل از حمله به منطقه مواصی کشتار غیرنظامیان فلسطینی بوده و این رژیم از نام محمد ضیف به عنوان بهانه‌ای برای انجام این حمله استفاده کرده است.

پربیننده ترین خبرها