نتانیاهو: تا از بین رفتن حماس و آزادی اسیران به جنگ ادامه خواهیم داد

نتانیاهو: تا از بین رفتن حماس و آزادی اسیران به جنگ ادامه خواهیم داد
پنج‌شنبه 21 تير 1403 - 22:38

نتانیاهو به طور رسمی اعلام کرد که هر توافقی برای آتش‌بس باید به «اسرائیل» اجازه بازگشت به جنگ دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود ضمن تشکر از خانواده‌های نیروهای ذخیره آنها را حامی سربازان دانست و گفت : «ما در حال کسب پیروزی هستیم و مصمم هستیم که پیروزی در غزه را کامل کنیم. ما به جنگ ادامه خواهیم داد تا زمانی که جنگ به اهداف خود یعنی از بین بردن حماس و بازگرداندن افراد ربوده شده به خانه‌هایشان برسد. این جنگ تا رسیدن به پیروزی ادامه خواهد داشت، حتی اگر زمان بر باشد. ما به اهداف جنگ دست خواهیم یافت، حماس را از بین خواهیم برد، همه افراد ربوده شده را بازخواهیم گرداند و دیگر غزه تهدیدی برای ما نخواهد بود.»

وی با اشاره به سرکردگی رئیس رژیم صهیونیستی در حمله از طریق زمین، دریا و هوا به غزه، اعتراف کرد: «ما در این جنگ بهای سنگینی می‌پردازیم، اما کلید پیروزی شکست حماس است.»

وی گفت: «ما به پیشنهاد تبادل اسرا و چهار اصلي كه در معامله اعلام شد، متعهد هستیم. ما خواستار این هستیم که تعداد بیشتری از ربوده شدگان زنده را در مرحله اول معامله آزاد کنیم. هر که از جبهه شمالی به ما حمله کند، محکوم به مرگ است.»

وی مدعی تعهد به پیشنهاد مبادله و سرسختی حماس در این رابطه شد.

وی تصریح کرد که اجازه بازگشت مقاومت به شمال باریکه غزه را نخواهد داد و مانع عملیات‌‌های آنان خواهد شد. وی مدعی شد وضعیت شمال سرزمین‌های اشغالی را از وضعیت فعلی تغییر خواهد داد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها