افشاگری جنجالی ماسک درباره تغییر جنسیت پسرش

افشاگری جنجالی ماسک درباره تغییر جنسیت پسرش
چهارشنبه 3 مرداد 1403 - 20:41

میلیاردر آمریکایی فاش کرد که در مورد موافقت با تغییر جنسیت فرزندش فریب خورده است.

العالم - گوناگون

"ایلان ماسک" در مصاحبه‌ای جنجالی با جردن پیترسون، روانشناس و مجری شبکه خبری dailywire گفت که او را تحت فشار گذاشته‌اند تا مجوز تزریق داروی مسدودکننده بلوغ به فرزندش را بدهد و باعث عقیم شدن او شود.

ماسک ضمن ابراز تأسف عمیق از تغییر جنسیت پسرش "خاویر" عاملان افکار چپگرایی را عاملان نابودی فرزندش دانست و گفت که آنها او را فریب داده و وادار به تغییر جنسیت و تغییر نامش به "ویویان"کرده‌اند. وی فرزندش را از دست رفته دانست و گفت که با اینکه پسرش در قالب یک زن هنوز زنده است اما برای او مرده است.

وی گفت: من را درباره ویروس "ووک" (بیداری عقلی) فریب دادند و مجبورم کردند پسرم تغییر جنسیت بدهد.

ماسک ادعا کرد که برای امضای اسناد مربوط به پسرش خاویر "فریب خورده" است. او گفت: این قبل از آن بود که درک کاملی از اتفاقات داشته باشم. کووید در جریان بود و سردرگمی زیادی وجود داشت. به من گفته شد اگر خاویر [داروهای مسدودکننده بلوغ را] دریافت نکند، ممکن است خودکشی کند.

مالک شبکه اجتماعی X افزود: این فرآیند بی‌نهایت شرور است. هرگز به من توضیح داده نشد که مسدودکننده‌های بلوغ در واقع داروهای عقیم‌سازی هستند. من را فریب دادند.

بنیانگذار اسپیس‌ایکس اظهار داشت که پس از تغییر جنسیت فرزندش، مأموریت خود را نابودی روند تغییر جنسیت برای کودکان قرار داده است. او گفت: پس از آن، قسم خوردم ویروس ووک را نابود کنم و ما در حال پیشرفت هستیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها