آزادی ۷ اسیر فلسطینی ساکن غزه با وضعیت جسمی ناگوار+ویدیو

پنج‌شنبه 4 مرداد 1403 - 12:58

رژیم صهیونیستی ۷ اسیر فلسطینی ساکن غزه را از زندان های این رژیم درحالی آزاد کرده است که آثار ناگوار شکنجه بر آنها مشهود است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ۷ اسیر فلسطینی ساکن غزه از جمله دو زن از زندان رژیم صهیونیستی با وضعیت جسمی و روحی بسیار ناگوار در نتیجه شکنجه توسط اشغالگران اسرائیلی آزاد شدند.

این ۷ اسیر امروز (پنجشنبه) پس از آزادی از زندان به بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز باریکه غزه منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

یکی از دو زن اسیر آزاد شده در مصاحبه‌ با شبکه العربی گفته است که صهیونیست‌ها در داخل زندان از آن‌ها کار می‌کشیدند و حتی اجازه نمی‌دادند لباس بپوشند!

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که اسرای آزاد شده که تحت شکنجه قرار گرفته‌اند با وضعیت وخیمی به بیمارستان منتقل شده‌ و در حال درمان هستند.

این اسرا از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) پس از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، به اسارت درآمده‌ بودند.

«محمد اللوح» یکی از اسرای آزاده که ۳۰ روز در زندان‌های رژیم صهیونیستی بوده است، گفت که در زندان تحت شدیدترین شکنجه‌ها و شوک الکتریکی قرار گرفته است.

او گفت: نیروهای اشغالگر اسرا را با چشمان و دستان بسته ساعت‌های طولانی در یکجا نگه می‌داشتند و حتی اجازه نمی‌دادند اسرا سرهایشان را بلند کنند و اسرا را در اتاق‌ها کوچک و تنگ بدون هیچ امکاناتی نگهداری می‌کردند.

«محمد ابوشعر» دیگر اسیر آزاده نیز می‌گوید که در دوره اسارت چندین بار با شوک الکتریکی شکنجه شده و علاوه بر آن مورد ضرب و شتم و محرومیت از خواب قرار گرفته است.

بنابر گزارش منابع فلسطینی هم اکنون بیش از ۱۰۰ اسیر بیمار و مجروح بدون مداوا در بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی در اسارت هستند.

پربیننده ترین خبرها