وزیر یمنی: رژيم اسرائیل تمام درهای جهنم را به روی خود گشود

چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 17:29

وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که رژیم اشغالگر اسرائیل با ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین( حماس)، تمام درهای جهنم را به روی خود باز کرد.

العالم - یمن

"ضیف الله الشامی" وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله، امروز- چهارشنبه- در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه العالم اظهار کرد: رژیم اشغالگر اسرائیل طی 11 ماه در تحقق اهداف مدنظرش از تجاوز به غزه، شکست سختی خورد. پس از شکست این رژیم در سطح جهانی و پیروزی فلسطین در باریکه غزه، "بنیامین نتانیاهو" و کابینه‌اش تلاش کردند برای ضربه زدن به محور مقاومت، جنگی فراگیر و همه‌جانبه به‌راه بیندازند از این رو به یمن، لبنان، سوریه و عراق و نهایتا تهران حمله کردند تا در برابر جهانیان وانمود کنند که این رژیم هنوز قوی است.

الشامی تاکید کرد: محور مقاومت از نظر قدرت، حضور و اثربخشی در حال پیشرفت است و حمله‌ها و ضربات زیادی دیر یا زود متوجه اسرائیل خواهد شد.

این وزیر یمنی تصریح کرد که اشغالگران اسرائیلی با خرج کردن پول‌های هنگفت به ویژه از جیب اعراب، و استفاده از بلندگوهای اعراب، تلاش بسیار زیادی برای به‌راه‌اندختن جنگ بین شیعه و سنی انجام دادند، اما عملیات طوفان الاقصی و تلاش‌های منسجم و یکپارچه در چارچوب یک نبرد سرنوشت‌ساز با دشمن صهیونیستی، کارت بازی نتانیاهو را سوزاند و آن را کنار گذاشت و به شکلی اساسی به بازی وی پایان داد. اشغالگران تصمیم گرفتند مجددا این کارت بازی را به کار گیرند و در همین راستا "اسماعیل هنیه" را در تهران هدف قرار دادند، اما آگاهی‌ در محور مقاومت و ملت عربی و اسلامی، مانع از این بازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: ترور رهبران بزرگ بر قدرت و عزم مقاومت می‌افزاید و این یک آزمون است که ان‌شاءالله دریچه‌ای به سوی پیروزی سرنوشت‌ساز بعدی خواهد بود.

الشامی تلاش رژیم اشغالگر اسرائیل برای هدف قرار دادن هنیه و پیروزی دانستن آن را به سخره گرفت و تاکید کرد که ما با شور و شوق به سوی شهادت و راه عاشقان می‌شتابیم.

طبق این گزارش، هنیه پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران، بامداد امروز بر اثر حمله خائنانه صهیونیست‌ها به محل اقامتش در تهران و حرمت‌شکنی حریم ایران، به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها