تظاهرات گسترده در کرانه باختری در محکومیت ترور شهید هنیه

چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 22:31

خبرنگار العالم از تظاهرات در چندین شهر کرانه باختری از جمله رام‌الله، الخلیل، نابلس و طولکرم در محکومیت ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

"فارس الصرفندی" خبرنگار العالم در رام‌الله اشغالی از برگزاری تظاهرات در چندین شهر کرانه باختری از جمله رام‌الله، الخلیل، نابلس و طولکرم در محکومیت ترور "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی حماس، گزارش داد.

نیروها و جنبش‌های ملی و اسلامی فلسطین از اعتصاب و راهپیمایی گسترده در قدس اشغالی و کرانه باختری رود اردن برای محکومیت جنایت ترور اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس خبر دادند.

وی تاکید کرد که ساعاتی پس از شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، هزاران فلسطینی در شهر رام‌الله با برگزاری تظاهرات خودجوش، خواستار انتقام خون شهید اسماعیل هنیه، پاسخ کوبنده حزب‌الله به ترور در خاک لبنان و واکنش گردان‌های القسام به ترور اسماعیل هنیه، شدند.

خبرنگار العالم هشدار داد که اوضاع در کرانه باختری در حال پیش رفتن به سمت و سوی دیگری است. جوانان فلسطینی به خیابانها آمده‌اند؛ می‌توان گفت دوران ترس برای بسیاری افراد در سرزمینهای فلسطینی به پایان رسیده و مرحله جدیدی آغاز شده است و بسیاری دریافته‌اند مقاومت تنها راه‌حل مشکلات فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیستی مسبب اصلی مشکلات فلسطینیان است.

پربیننده ترین خبرها