خاخام یهودی : رژیم صهیونیستی جعلی است و فلسطین آزاد خواهد شد

خاخام یهودی : رژیم صهیونیستی جعلی است و فلسطین آزاد خواهد شد
يکشنبه 14 مرداد 1403 - 07:59

خاخام "یسرائیل ویس"، سخنگوی جنبش یهودی ضدصهیونیسم درباره شرکت آنها در مراسم تشییع جنازه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس که توسط رژیم صهیونیستی در تهران ترور شد، اظهار نظر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

وی در بیانیه‌های تلویزیونی شنبه/یکشنبه شب در شبکه الجزیره گفت: ما امروز اینجا هستیم زیرا یهودی هستیم و وظیفه ماست که صدای خود را بلند کنیم و بگوییم که صهیونیسم و "اسرائیل" جعلی هستند و از نام یهودیت سوء استفاده می‌کنند.. اینان نمی توانند ستاره داوود را برتن بیاندازند و به نام قوم یهود سخن برانند.

وی افزود: "ما با هر کاری که رژیم صهیونیستی انجام می دهد مخالفیم.. با اصل وجودی آن مخالفیم... آنها بدعت گذار هستند و ازدین خدا خارجند.. فلسطین را بصورت غیر قانونی وبرضد خواست الهی اشغال کرده اند برعلیه ساکنان مظلوم غزه و مردم فلسطین جنایتها مرتکب می شوند..ما در کل جهان در حمایت از فلسطینیان تظاهرات می کنیم زیرا ما هرگز این اشغال را نمی پذیریم".

وی تاکید کرد: "یهودیت دینی 3000 ساله است که خدا فرستاده است، اما صهیونیسم جنبش بدعت گذاران است..آنها نماینده یهودیت نیستند و تلاش می کنند ادعا کنند کاری که انجام می دهند به نام خداست.. ما یهودیان به جهانیان تأکید می کنیم که آنها دروغگو و تهمت زن هستند.. آنها شیطانند.. ما برای همه کسانی که از دست آنها رنج می برند می گرییم".

وی ادامه داد: "اسماعیل هنیه با پیام صلح به قطر آمد تا آنچه را که می تواند برای مردم فلسطین انجام دهد،وچون می خواست به یک راه حل برای آزادی فلسطین برسد صهیونیستها او را ترور کردند، و این مایه غم و اندوه یهودیان در سراسر جهان است."

این خاخام تصاویری از حملات به تظاهرکنندگان یهودی در نیویورک، کانادا و انگلیس که در اعتراض به اشغالگری "اسرائیل" و جنگ غزه به خیابانها آمده بودند، را نشان داد و گفت: "هر کس به تورات اعتقاد دارد، هرگز رژیم "اسرائیل" را نخواهد پذیرفت، اگر حتی به دست صهیونیستها نیز کشته شویم هرگز رژیم اسرائیلی را قبول نخواهیم کرد .. فلسطینی ها در قلب و جان ما هستند و ما در کنار مردم فلسطین و غزه هستیم و ما می گوییم ان شاءالله فلسطین آزاد خواهد شد".

پربیننده ترین خبرها