هلاکت نیروهای صهیونیست در 2 عملیات قسام + فیلم

يکشنبه 14 مرداد 1403 - 21:00

گردان های شهید عزالدین قسام صحنه هایی از نبرد با نظامیان رژیم اشغالگر و هلاکت شماری از آنها را منتشر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" روز یکشنبه، صحنه هایی از منفجر کردن یک تونل به همراه تجمع نیروهای صهیونیست موجود در آن را منتشر کرد. این نیروها همچنین هدف قرار دادن یک سرباز صهیونیست از سوی تک تیراندازان قسام را به تصویر کشید.

گردان های قسام صحنه هایی از یک عملیات تک تیراندازی را منتشر کرد که در آن یک سرباز اسرائیلی که در داخل ساختمانی در منطقه "البرهمه" در محله تل السلطان در غرب رفح در باریکه غزه مخفی شده بوده ، هدف قرار گرفته و به هلاکت می رسد.

همچنین این نیروها روز گذشته (شنبه) پنج خودروی نظامی جدید رژیم صهیونیستی را در شرق شهر رفح در جنوب باریکه غزه هدف قرار دادند.

نیروهای قسام در بیانیه‌ای با اشاره به فرود هلیکوپترهای اشغالگران برای تخلیه نیرو های خود در منطقه "زلاته" در شرق شهر رفح، اعلام کردند: دو نفر بر موسوم به ببر "تایگر"، دو بولدوزر نظامی D9 و یک تانک "مرکاوا" صهیونیستی را با راکت "آل یاسین 105" در منطقه "زلاته" هدف قرار دادند.

این گردان ها با اشاره به نبرد با دشمن صهیونیستی از فاصله صفر که درصدد پیشروی به سمت منطقه "زلاته" در شرق شهر رفح بودند ،خاطرنشان کرد: یکی از سربازان اشغالگر را با شلیک تک تیرانداز خود با استفاده از تفنگ "غول" در نزدیکی قبرستان شرقی رفح هدف قرار دادند.

گفتنی است گروه های مقاومت فلسطین در باریکه غزه همچنان در حال مقابله با جنگ نسل کشی ارتش اشغالگر در مناطق مختلف باریکه ی غزه هستند.

پربیننده ترین خبرها