پیام تک تیرانداز "القسام" برای "یائیر"پسر نتانیاهو + فیلم

پنج‌شنبه 21 تير 1403 - 13:02

رسانه های نظامی القسام با انتشار ویدیوئی از آغاز رصد وکمین شکار نظامیان "اسرائیلی" توسط تک تیر اندازان مبارز خود خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

در این میان، یک مبارز تک تیر انداز گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، با انتشار تصاویری از صحنه‌ی هدف گرفتن وشکار یک نظامی صهیونیست در منطقه "تل الهوا" در شهر غزه، پیامی را برای نتانیاهو وپسرش ارسال کرد.

در یکی از این ویدیوها تک تیرانداز مقاومت ظاهر شده ومی‌گوید: مدتی است که به دنبال یائیر، پسر نتانیاهو می‌گردم تا با گلوله‌ای به سرش شلیک کنم وجمجمه‌اش را متلاشی کنم، اما انگار که جست‌وجوی او بیهوده است.. خب قطعا نتانیاهو پسرش را به جنهم نمی‌فرستد، بلکه این احمق‌ها را می‌فرستد تا بمیرند؛ پس اینها شایسته این مرگ هستند"..

سپس این مبارز قسامی بر روی سربازان اسرائیلی با یک اسلحه تک‌تیرانداز زوم کرده، وپس از هدف‌گیری دقیق، او را به هلاکت می‌رساند.

به گفته‌ی رسانه‌های نظامی قسام این گردان مقاومت در مورد عملیات دیروز (چهارشنبه) خود، علیه ارتش رژیم صهیونیستی بیانیه‌های متعددی صادر کردند که در آن آمده است:

_ "مبارزان القسام بلافاصله پس از رسیدن نیروها به محل کمین، توانستند دو دستگاه ضد نفر را منفجر و نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی را در یک کمین دقیق به دام انداخته و تمامی سرنشینان آن را در نزدیکی "مسجد الامین محمد" در محله "تل الهوا" در شهر غزه، هلاک و مجروح گردانند.

- همچنین این مبارزان قسامی موفق شدند یک نظامی صهیونیست را در منطقه صنعتی در محله تل الهوا در غرب شهر غزه هدف قرار دهند و یک دستگاه ضد نفر متعلق به گردان مهندسی پیاده نظام صهیونیستها را منفجر وتمامی سرنشینان آن را در نزدیکی "مسجد ابوبکر" در محله برزیل در شرق شهر رفح واقع در جنوب غزه به هلاکت رسانده ویا زخمی کنند.

- مجاهدان ما پس از بازگشت از خطوط نبرد گزارش دادند که توانستند 3 تانک صهیونیستی "میرکافا" را با دو بمب "شواظ" و یک گلوله تانک‌افکن "آل یاسین 105" را درمجاورت منطقه صنعتی "تل الهوا" در جنوب شهر غزه هدف قرار دهند".

پربیننده ترین خبرها