رژیم صهیونیستی مناطقی را در جنوب لبنان هدف قرار داد

رژیم صهیونیستی مناطقی را در جنوب لبنان هدف قرار داد
پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 - 08:11

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) مناطقی را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش المنار، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه حی المشاع حد فاصل شهرک‌های المنصوری و مجدلزون واقع در جنوب لبنان را بمباران گردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین اطراف شهرک بلده الکفور در شهر نبطیه واقع در جنوب را هدف قرار دادند.

واحد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز حومه شهرک علما الشعب و الضهیره را هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان روز سه شنبه (16 مرداد ماه) نیز در بیانیه‌ای از شهادت چهار رزمنده خود در جریان حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنوب لبنان خبر داده بود.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تصریح کرد:‌ مقاومت اسلامی با سربلندی و افتخار شهادت مجاهد "حسین علی یاسین" (کرار)، در جنوب لبنان را اعلام می‌کند.

حزب‌الله در سه بیانیه دیگر از شهادت "علی مصطفی شمس الدین" (ساجد)، "حسن منصور منصور" (جهاد) "رامین حسن بدر الدین" (ذو الفقار) نیز خبر داد.

رژیم صهیونیستی هم اکنون در اضطراب و آشفتگی روانی ناشی از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید "فواد شکر" به سر می برد.

با توجه به ترس گسترده رژیم اشغالگر اسرائیل و نگرانی مداوم این رژیم از پاسخ ایران و حزب‌الله لبنان، روزنامه صهیونیستی "معاریو" از آمادگی رژیم اسرائیل برای تلاش جهت مقابله با نفوذ احتمالی رزمندگان حزب‌الله از مرز به شمال سرزمین اشغالی فلسطین خبر داد و به نقل از منابع امنیتی صهیونیست، نوشت: "چشم ما به زمین و نه به آسمان است. ما برای تلاش‌های نفوذ [رزمندگان مقاومت لبنان] و سناریوهای غیرمنتظره آماده می‌شویم".

پربیننده ترین خبرها