حمله رژیم صهیونیستی به یک خودرو در لبنان

حمله رژیم صهیونیستی به یک خودرو در لبنان
پنج‌شنبه 18 مرداد 1403 - 18:21

 منابع خبری از حمله رژیم صهیونیستی به یک خودرو در لبنان خبر دادند.

العالم ـ لبنان

رسانه های لبنانی روز پنجشنبه گزارش دادند که در پی حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنوب این کشور 3 نفر مجروح شدند.

در همین حال خبرنگار شبکه خبری العالم از تداوم تنش آفرینی رژیم صهیونیستی و افزایش شدت حملات این رژیم به جنوب لبنان خبر داد.

«حسین عزالدین» خاطرنشان کرد: ارتش رژیم صهیونیستی با گسترش دامنه حملات خود بامداد امروز شهرک الدویر و یک شهرک دیگر در مرز جنوب لبنان با فلسطین اشغالی را هدف حمله هوایی قرار داد.

بنابر این گزارش، حمله هوایی دیگری نیز به منطقه المنصوری در بخش صور در جنوب لبنان صورت گرفت و ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به هدف قرار دادن مناطق مرزی با لبنان با تیربارهای سنگین ادامه داد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، تشدید تنش و تیراندازی به مناطق مرزی لبنان با تیربارهای سنگین بیانگر ترس و نگرانی واقعی رژیم اسرائیل از نفوذ نیروهای مقاومت به شمال فلسطین اشغالی است و تیراندازی مداوم نظامیان صهیونیست به سمت مناطق بوته زار لبنانی آزاد شده در نبردهای گذشته، به همین علت صورت می گیرد.

این گزارش می افزاید: به طور خلاصه می توان وضعیت رژیم صهیونیستی را اینگونه توصیف کرد که سران این رژیم در سردرگمی، نگرانی و انتظار پاسخ آتی محور مقاومت به سرمی برند و تشدید تنش و تیراندازی مداوم با تیربارهای سنگین به سمت مناطق مرزی جنوب لبنان نیز نشان از نگرانی و سراسیمگی نهاهای نظامی و امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی درباره وضعیت در مرز شمال فلسطین اشغالی با جنوب لبنان داد.

پربیننده ترین خبرها