ویدیوی فرار یک مسوول صهیونیست هنگام پخش زنده/ حزب الله پایگاه کریات شمونه را با موشک های فلق هدف قرار داد

شنبه 20 مرداد 1403 - 11:02

اوضاع در شمال سرزمین های اشغالی ناآرام است و در نتیجه حملات و گلوله باران نیروهای مقاومت اسلامی لبنان در این مناطق، ساکنان مناطق یاد شده در رعب و وحشت به سر می برند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم،‌ تصویری از فرار سخنگوی شهرک کریات شمونه هنگام پخش زنده برنامه تلویزیونی، به دنبال به صدا درآمدن آژیرهای خطر منتشر شده است واین تصویر، نمونه ای کوچک از وضعیت ترس و نگرانی است که چند ماه است در سرزمین های اشغالی حاکم شده است.

حزب الله مقر پایگاه کریات شمونه را با موشک های فلق هدف قرار داد

نیروهای مقاومت اسلامی در لبنان مواضع و شهرک های رژیم اشغالگر در شمال سرزمین های اشغالی را در واکنش به حملات و تجاوزگری های مستمر این رژیم به روستاهای جنوبی لبنان گلوله باران کردند که این حملات به مواضع مورد نظر اصابت کرد و وقوع انفجارهای شدید را به دنبال داشت.

نیروهای مقاومت با موشک های کاتیوشا، فلق و طی دو مرحله مقر فرماندهی ۷۶۹ را در پایگاه کریات شمونه هدف قرار دادند.

مقاومت لبنان همچنین طی مراحلی و به کرات ساختمان هایی را که نظامیان اشغالگر در شهرک های کریات شمونه ، المناره و دوفیف در آن سنگر گرفته بودند، هدف قرار دادند.

این نیروها همچنین با پهپادهای انتحاری و حمله هوایی، مقر فرماندهی گردان ساحلی وابسته به تیپ غربی تازه تاسیس در لیمان را هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت همچنین دیگر مواضع و محل استقرار افسران و نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند و تلفاتی را به آنان وارد کردند.

در این حال ، رسانه های رژیم اشغالگر نیز از هدف قرار گرفتن چند ساختمان در حمله موشکی نیروهای مقاومت و اعزام نیروهای امداد به اماکن و مناطقی که هدف حمله قرار گرفتند ، خبر دادند.

ارتش رژیم اشغالگر هم از کشته شدن یک شهرک نشین که بر اثر انفجار موشک در جاده ای در الجلیل غربی زخمی شده بود، خبر داد.

در سایه این تحولات، مقامات رژیم اشغالگر از ساکنان مناطق شمالی خواسته اند که تا اطلاع ثانوی در پناهگاه ها و اماکن امن بمانند.

منابع وابسته به رژیم اشغالگر اعلام کردند که حزب الله به عمد به تخریب تعداد بیشتری از منازل در المناره و کریات شمونه اقدام می کند و با این حملات باعث شده است که این منازل قابل سکونت نباشد.

منابع یاد شده همچنین مدعی شدند که حزب الله تلاش می کند تا باقی ساکنان کریات شمونه را که تعدادشان حدود سه هزار شهرک نشین و نظامی است ، وادار به ترک این مناطق کند.

این منابع افزودند که حدود بیست و هفت هزار شهرک نشین از این شهرک رفته اند.

درهمین ارتباط ، جنبش حماس و گردان های قسام ، شهادت سامر الحاج از رهبران حماس را که در حمله روز گذشته رژیم اشغالگر به خودرویش در ورودی شهر صیدا در جنوب لبنان به شهادت رسید، تسلیت گفتند.

سامر الحاج مسئول امنیت جنبش حماس در اردوگاه عین الحلوه در صیدا بود. در عملیات ترور الحاج ، یک نفر دیگر نیز زخمی شد و اهالی این اردوگاه در محکومیت ترور سامر الحاج تظاهرات کردند.

پربیننده ترین خبرها