ادامه بی آبی در الحسکه سوریه و تجمع علیه اشغالگران آمریکایی

ادامه بی آبی در الحسکه سوریه و تجمع علیه اشغالگران آمریکایی
شنبه 20 مرداد 1403 - 13:10

اهالی الحسکه سوریه در اعتراض به حملات شبه نظامیان جدایی طلب قسد (وابسته به اشغالگران آمریکایی) و قطع آب به روی اهالی این استان،‌ تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

العالم - سوریه

به گزارش العالم، شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی که در مرکز شهر الحسکه برگزار شد، پارچه نوشته هایی در محکومیت اقدامات نیروهای قسد دردست داشتند و هدف از این اقدامات را گرسنگی دادن و تشنه نگاه داشتن اهالی الحسکه درجهت خدمت به منافع آمریکا دانستند.

یکی از شرکت کنندگان دراین تجمع، اقدامات نیروهای قسد را جنایت علیه هزاران غیرنظامی دانست که به نفع اشغالگران آمریکایی، نیروهای ترکیه و طرف هایی صورت می گیرد که ادامه نامنی در منطقه را به دنبال می کنند.

ترکی الخیرو از اهالی شهر راس العین گفت: اقدامات شبه نظامیان جدایی طلب قسد جنایتی درحق بشریت است که به مجموع جنایت های نیروهای اشغالگران ترکیه علیه اهالی این استان افزوده شده است.

وی افزود: شبه نظامیان قسد با قطع آب و جلوگیری از رسیدن غذا به دست اهالی الحسکه، بدون هیچ توجیهی، زندگی را بر اهالی این شهر تلخ کرده اند.

یک شهروند دیگر به نام محمد العلی ، همه طرف ها را به تلاش برای نجات اهالی شهر الحسکه از بی آبی دعوت کرد و گفت: اهالی این استان از اقدامات تجاوزکارانه اشغالگران ترکیه و آمریکایی رنج می برند.

البتول علیوی دیگر شهروند سوری خاطرنشان کرد: پیام های اهالی الحسکه واضح و مشخص است و باید راه حلی برای جلوگیری از اقدامات تجاوزکارانه شبه نظامیان قسد علیه غیر نظامیان ارائه شود.

شبه نظامیان قسد برای سومین روز متوالی است که از رسیدن آب ، آرد و مواد غذایی به دست اهالی الحسکه ممانعت می کنند و این درحالیست که مواد غذایی در مغازه ها وجود ندارد و آب آشامیدنی به طور کامل قطع شده است و از ورود تانکرهای آب به مرکز شهر نیز جلوگیری می شود.

پربیننده ترین خبرها