الخزعلی: جنایت در «التابعین» چهره حقیقی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

الخزعلی: جنایت در «التابعین» چهره حقیقی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد
شنبه 20 مرداد 1403 - 19:35

دبیر کل جنبش «عصائب أهل الحق» عراق ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه «التابعین» غزه، تأکید کرد که این جنایت چهره حقیقی این رژیم را آشکار کرد.

العالم - عراق

به گزارش رسانه‌های عراق، شیخ «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب أهل الحق تأکید کرد که جنایت صهیونیست‌ها در غزه و بمباران مدرسه التابعین، بیانگر ماهیت جنایتکارانه، زورگویی و قلدری رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: جنایتی که ماشین جنگی رژیم صهیونیستی بامداد امروز در مدرسه التابعین در فلسطین عزیز مرتکب شد، در ادامه سلسله جنایت‌های مستمر است که چهره واقعی و قبیح این رژیم را آشکار کرد.

دبیر کل جنبش مذکور همه آزادگان جهان و مبارزان در سراسر جهان را به مقابله و ایستادگی قاطعانه جهت اعمال فشار بر این رژیم متوحش جهت متوقف کردن جنگ و جنایت آن علیه ملت فلسطین فراخواند.

الخزعلی همچنین از همه کشورها، سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی خواست تا به مسئولیت و ایفای نقش خود برای حفظ حقوق ملت فلسطین عمل کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین محله «الدرج» شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن دستکم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

اسماعیل الثوابته ، مدیر کل دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل ،‌ مدرسه تابعین را به موشک هایی که وزن سرجنگی هر یک از آن ها به دو هزار رطل (حدود یک تن) می رسد، هدف قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها