ملانشن: ابرقدرت‌ها مشوق کشتار "التابعین" در غزه هستند

ملانشن: ابرقدرت‌ها مشوق کشتار
دوشنبه 22 مرداد 1403 - 18:01

رهبر حزب چپ‌گرای فرانسه "تسلیم ناپذیر" درباره جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در محله "الدرج" در شهر غزه که به شهادت صد فلسطینی انجامید، تویتی منتشر کرد.

العالماروپا

"ژان لوک ملانشن" در توییتی نوشت: نسل‌کشی نتانیاهو(‌ نخست‌وزیر رژیم اشغالگر) متوقف نخواهد شد، کشتاری که در غزه روی داد نماد جنایت فجیعی خواهد بود که ابرقدرت‌ها مشوق آن هستند. رهبرانی مانند مکرون، شولتز، بایدن، احزاب آنها و رسانه‌هایی که از آنها حمایت می ‌کنند، این شرم را برای نسل‌ها به دوش خواهند کشید. آنها ابزارهای توقف فوری جنگ را دارند اما به نتانیاهو کمک می‌کنند تا به جنگ ادامه دهد.

البته "امانوئل مکرون" رئیس‌جمهور فرانسه اخیرا در پایگاه ایکس با انتشار پستی به زبان عربی، بر ضرورت توقف جنگ علیه غزه تاکید کرد.

بامداد روز شنبه، ۲۰ مرداد، رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن مدرسه "التابعین" در محله الدرج واقع در شهر غزه، به کشتار عامدانه آوارگان فلسطینی دست زد. در پی این جنایت، دست‌کم ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر زخمی شدند. "انس الشریف" خبرنگار شبکه خبری الجزیره در غزه گزارش داد: رژیم صهیونیستی نمازخانه مدرسه را در حالی که آوارگان در آن در حال اقامه نماز صبح بودند با سه موشک هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر شد، طوری که اجساد روی هم انباشته شده بودند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها