انتقاد سازمان ملل از افزایش کمک های مالی آمریکا برای نسل کشی در غزه

انتقاد سازمان ملل از افزایش کمک های مالی آمریکا برای نسل کشی در غزه
سه شنبه 23 مرداد 1403 - 09:47

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور وضعیت حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین، از افزایش کمک های مالی آمریکا برای نسل کشی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه انتقاد کرد.

العالم - آمریکا

فرانچسکا آلبانیز ، در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی در کشتار روز شنبه گذشته فلسطینی ها در مدرسه "التابعین" غزه که به شهادت بیش از 100 نفر غیر نظامی منجر گردید، اذعان کرد "این بودجه هر بار با استفاده ی بیشتر تل آویو از بمب های مرگبار افزایش می یابد.. بمب هایی که اجساد قربانیان را تا حدی متلاشی می کند که دیگر قابل شناسایی نیستند.

وی افزود: "شناسایی اجساد قربانیان قتل عام مدرسه "التابعین"در غزه اکنون با وزن گیری انجام می شود" یعنی وزن هر کیسه 70 کیلوگرمی معادل یک فرد بالغ است".

پیشتر رسانه های دولتی غزه روز شنبه اعلام کردند که بیش از 100 نفر در حمله اشغالگران صهیونیستی به مدرسه "التابعین" در حال ادای نماز سحر به شهات رسیده و ده ها تن مجروح شدند.

به گفته ی این رسانه ها مدرسه "التابعین"، آوارگانی را که از جنگ نسل کشی غزه گریخته بودند، در خود پناه داده بود.

از 7 اکتبر تاکنون، ارتش اشغالگر "اسرائیل" با حمایت آمریکا و اروپا به جنایات فجیعی خود در باریکه ی غزه ادامه داده، و هواپیماهای این رژیم جعلی مکانهایی را در مجاورت بیمارستان ها، ساختمان ها، برج ها و منازل غیرنظامیان فلسطینی بمباران و بر سر ساکنانشان ویران می کنند.

جنایتکاران صهیونیست همچنین از ورود کمکهای انسان دوستانه در تامین آب، غذا، دارو و سوخت در این باریکه جلوگیری می کنند.

بر اساس داده های سازمان ملل متحد، حملات مستمر اشغالگران به غزه به شهادت 39897 تن و مجروح شدن بیش از 92152 نفر دیگر و آواره شدن 90 درصد از جمعیت فلسطینیان ساکن غزه منجر شده است.

پربیننده ترین خبرها