امام جماعت مسجد قدس: هجوم امروز شهرک نشینان به مسجدالاقصی عبور از همه خطوط قرمز هاست

امام جماعت مسجد قدس: هجوم امروز شهرک نشینان به مسجدالاقصی عبور از همه خطوط قرمز هاست
سه شنبه 23 مرداد 1403 - 22:52

امام جماعت و واعظ مسجد الاقصی "شیخ عکرمه صبری" گفت: تهاجم امروز شهرک نشینان باحضور دو وزیر و حمایت مقامات اشغالگر "اسرائیل" ،توهین به مقدسات و عبور از تمام خطوط قرمز است.

العالم - فلسطین اشغالی

شیخ صبری توضیح داد: "اشغالگران و شهرک نشینان از تعطیلات یهودیان به عنوان یادبودی برای به اصطلاح (تخریب معبد) استفاده می کنند تا سعی کنند واقعیت جدیدی را در مسجد الاقصی تحمیل کنند.

وی معتقد است که رژیم اشغالگر که ایتمار بن گویر وزیر افراطی در آن حضور دارد، با تمام نیت و مقاصد خود در تلاش است تا با ممانعت از ورود نمازگزاران فلسطینی، و تسهیل ورود شهرک نشینان به مسجدالحرام این مکان مقدس را از نظر زمانی و مکانی تقسیم کند.

شیخ صبری تصریح کرد "اشغالگران اسرائیلی از جنگ در نوار غزه برای حل و فصل نبرد در مسجد مبارک الاقصی به نفع گروه های افراطی معبد بهره برداری می کنند. و تهاجمات و تجاوزات اشغالگرانه شهرک نشینان هرگز باعث تحمیل عمل انجام شده در مسجدالاقصی نمی شود و بیت المقدس به دفاع از آن و پایبندی به حق تاریخی و دینی خود بر آن ادامه خواهند داد.

بعدازظهر امروز سه شنبه، بیش از دو هزار شهرک نشین به رهبری ایتمار بن گویر، وزیر افراطی امنیت داخلی اسرائیل، با محافظت از پلیس اشغالگر به مسجد الاقصی هجوم برده تا آنچه را که آنها "تخریب معبد"می نامند، جشن بگیرند.

یاد آور می شود هفته گذشته، اشغالگران علیه شیخ عکرمه صبری (85 ساله) کیفرخواستی را در چارچوب کمپین تحریک و آزار و اذیت وی، تنظیم کرده و مقامات اشغالگر تصمیم به محکومیت وی گرفتند.

پربیننده ترین خبرها