یورش اشغالگران به شهر طوباس و مقابله مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین/انهدام یک تانک پیشرفته مرکاوا+ ویدیو

یورش اشغالگران به شهر طوباس و مقابله مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین/انهدام یک تانک پیشرفته مرکاوا+ ویدیو
چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 07:38

نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر که به شهر طوباس در کرانه باختری فلسطین یورش بردند، درگیر شدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش بامداد امروز (چهارشنبه) الجزیره، نیروهای رژیم اشغالگر صبح امروز به شهر طوباس در شمال شرقی کرانه باختری فلسطین یورش بردند.

به دنبال این حمله، درگیری مسلحانه بین نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم اشغالگر در شهر طوباس در کرانه باختری رود اردن به وقوع پیوست.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در یورش به شهر طوباس با محاصر خانه ای آن را هدف قرار دادند.

درهمین حال گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که نیروهای این جنبش در طوباس به مقابله مسلحانه با هجوم نظامیان رژیم اشغالگر به این شهر مبادرت کردند.

تصاویر منتشر شده از سوی رسانه های فلسطینی حاکی است که خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در هنگام یورش به منطقه طوباس در شمال کرانه باختری هدف بمب کنار جاده ای قرار گرفتند.
بمب

از سوی دیگر گروه های قدس صبح امروز اعلام کرد که تجمع خودروها و نظامیان دشمن صهیونیستی در حال نفوذ به محله ابوهداف در شمال شرق شهر خان یونس در باریکه غزه را با رگبار از خمپاره هدف قرار دادند.
در عملیاتی دیگر، گروه های مقاومت صحنه هایی از منفجر کردن یک تانک «مرکاوای 4» رژیم صهیونیستی از سوی گروهان های قدس و گردان های القسام شاخه نظامی حماس، در محله تل السلطان در غرب شهر رفح در جنوب باریکه غزه منتشر کردند.

انهدام تانکدر ادامه جنایات مستمر رژیم اشغالگر، رسانه های فلسطینی اعلام کردند که بر اثر بمباران صبح امروز (چهارشنبه) این رژیم علیه مناطق مرکزی و شمالی باریکه غزه 16 فلسطینی به شهادت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها