سرهنگ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی:

حمله ایران و حزب‌الله به اسرائیل حتمی اما زمان‌بر است

حمله ایران و حزب‌الله به اسرائیل حتمی اما زمان‌بر است
چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 10:18

یک سرهنگ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی از واکنش حتمی ایران و مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهیدان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و «فواد شکر» از فرماندهان ارشد حزب الله خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از شبکه خبری المیادین، هراس از واکنش ایران و حزب الله لحظه ای صهیونیستها را رها نمی کند و در جدیدترین اظهارنظر، یک نظامی ارشد رژیم صهیونیستی در این باره موضع گیری کرد.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از «آلون آویتار» سرهنگ ذخیره ارتش اشغالگر آورده است: حساب حزب الله و ایران با اسرائیل تسویه نشده است.

وی افزود: واکنش انتقام جویان از سوی حزب الله و ایران در راه است.

این نظامی ارشد صهیونیست اضافه کرد: این واکنش حتمی، اما زمان بر است و ضرورتا مرتبط به تاریخ معینی نیست.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران و مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید هنیه و شهید فواد شکر روز به روز افزایش می‌یابد.

رسانه های صهیونیستی اعتراف کرده اند که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

به گزارش ایرنا، یک فرمانده پیشین ارتش رژیم صهیونیستی نیز رایزنی گسترده کشورها با ایران و سفرهای دیپلماتیک آنها به منطقه؛ پس از تاکید تهران بر گرفتن انتقام ترور شهید هنیه را بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اسرائیل در انتظار این پاسخ روزهای سختی را می گذراند.

«اسرائیل زیف» درباره وضعیت رژیم صهیونیستی پس از تاکید ایران بر پاسخ به ترور شهید هنیه به رادیوی رژیم اسرائیل گفت: اسرائیل «روزهای سخت و پرتنشی»را تجربه می‌کند و دلیل آن، منتظر بودن پاسخ احتمالی ایران است.

وی تاکید کرد: این زمان گفتن حقیقت است. روند امور از کنترل ما خارج شده است. باید نسبت به آنچه در روزهای آتی رخ می‌دهد، کاملا هوشیار باشیم.

پربیننده ترین خبرها