جنایت جدید ارتش اشغالگر علیه فلسطینیان+‌ فیلم

جنایت جدید ارتش اشغالگر علیه فلسطینیان+‌ فیلم
چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 10:23

رسانه عبری فاش کرد ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات خود در باریکه غزه از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان "سپر انسانی" استفاده کرده است.

العالم- فلسطین اشغالی

روزنامه عبری‌زبان "هاآرتص" تصریح کرد: استفاده ارتش اسرائیل از غیر نظامیان به عنوان سپر انسانی با اطلاع افسران عالی‌رتبه ارتش رژیم صهیونیستی انجام می‌گیرد.

این روزنامه افزود: ارتش اسرائیل هنگام بازرسی تونل‌ها و ساختمان‌ها، غیرنظامیان فلسطینی را در صف پیشین نیروهایش قرار می‌دهد.

به نوشته هاآرتص، غیرنظامیانی که ارتش اشغالگر از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند، پیشتر در مناطق مختلف غزه توسط اشغالگران بازداشت شده‌اند.

هاآرتص در عین حال اعلام کرد که استفاده از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی در مناطق مختلف غزه و با اطلاع رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اشغالگر صورت می‌گیرد.

طبق این گزارش، ارتش از فلسطینیان غیرنظامی مشخصی به مدت یک هفته به عنوان سپر استفاده کرده و در میان این افراد، کودکان و افراد سالخورده وجود داشته است.

این روزنامه عبری اضافه کرد که نظامیان ارتش اشغالگر اظهار داشته‌اند زندگی‌شان از زندگی فلسطینی‌ها باارزش‌تر است. به همین دلیل بهتر است از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده کنند.

.

در این ویدیو، نظامیان اشغالگر، یک فلسطینی جلوی خودروی زرهی‌شان با دست و پای بسته قرار داده، و در بخش‌های مختلف کرانه باختری جولان می‌‌زنند.

پربیننده ترین خبرها