گزارش العالم از یورش شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به الخلیل

چهارشنبه 24 مرداد 1403 - 14:33

شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه باب الزاویه در مرکز شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری فلسطین حمله کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد: ده ها شهرک‌نشین با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه بئر السبع و قبر حفرون یورش برده و به اجرای آیین‌های تلمودی مبادتر کردند. نظامیان صهیونیست در راستای تأمین امنیت این یورش، مغازه‌های فلسطینی را بسته و مانع تردد شهروندان در این مناطق شدند.

نظامیان رژیم اشغالگر با استفاده از جیپ‌های نظامی، موانعی را برای تردد امن خودروها و ده ها شهرک‌نشین افراطی برای حمله به منطقه بئر السبع ایجاد کردند.

شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست درحالی این بار هم برای اجرای آیین‌های تلمودی به این منطقه یورش آوردند که تحت حمایت بی‌سابقه شمار زیادی از نظامیان صهیونیست و خودروهای نظامی قرار داشتند.

محمّدتقی تقی‌پور پژوهشگر تاریخ صهیونیسم و مدیر مؤسسه فرهنگی حامیان آزادی قدس در باره تلمود می گوید: طبق متون و منابع یهودی، «تلمود و ادبیات تلمودی کینه و نفرتی [عجیب و عمیق] نسبت به تمامی بیگانگان [یعنی غیر یهود] به طور کلی ابراز می‌دارد. برای مثال؛ به اعتراف اسرائیل شاهاک نویسنده یهودی؛ تلمود علاوه بر یک رشته اتهامات غیر اخلاقی رکیک علیه عیسی مسیح(ع)، به یهودیان فرمان می‌دهد هر نسخه ازعهد جدید (به خصوص اناجیل اربعه) را که به دست آنان می‌افتد بسوزانند و در صورت امکان به صورت علنی به این کار مبادرت ورزند. این‌حکم مربوط به دوران گذشته نیست بلکه امروز و در روزگار ما نیز لغو نشده و اجرا می‌شود.

پربیننده ترین خبرها