پیام اسیر آزاد شده فلسطینی به هم قطاران دربند خود + فیلم

پنج‌شنبه 25 مرداد 1403 - 14:23

اشغالگران صهیونیست، "نایف حلایقه" اسیر فلسطینی در بند، از شهر "الشیوخ" در جنوب کرانه باختری فلسطین را  پس از 19 سال، از زندان  آزاد کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری فلسطین،‌"حلایقه"در حالی پس از 19 سال از زندان های اشغالگران آزادشده که بخش زیادی از وزن خود را از دست داده و علائم خستگی در چهره اش پدیدار گشته است.

وی روایتی از واقعیت تلخ و شرایط سخت خود و دیگر اسرا در داخل زندان های رژیم صهیونیستی را بازگو کرده و می گوید: از سال های تلخ و سختی که حتی پس از شادی آزادی و رهایی از بند اسارت دشمن هرگز فراموش شدنی نیست ... تلخی مرگ پدر چشم انتظارش است و همچنین اندوه ترک هزاران هم بندی در اسارت مانده اش در شرایطی بسیار سخت است.

"نایف حلایقه" در مصاحبه با شبکه العالم می گوید: "اولا احساسات من در قبال آزادی پس از 19 سال، وصف نشدنی است... اما دردی که مرا می آزارد این است که "هر چیزی که بر من گذشت، سرگذشت من خواهد شد" اما من صدها یا حتی هزاران اسیر فلسطینی را در زندان های رژیم صهیونیستی ترک کردم که همچنان باید طعم تلخ سخت ترین شکنجه ها را بچشند و تحمل کنند... من در زندان صحرای نقب حدود 1600 زندانی را ترک کرده ام که از بیماری رنج می برند.

وی افزود: پیام من به زندانیان تنها یک چیز است...و آن آرزوی آزادی تمامی آنهاست.

بنابر این گزارش، این اسیر آزاد شده بر دوش مردان جوانی مورد استقبال قرار گرفت که آنان را نمی شناخت... چرا که سال ها اسارت طولانی و تلخی های آن، هر آنکه را که در بیرون زندان بود از یادش برده بود و این اولین باری بود که در جمع دوستانش و در راس همه ی آنها در کنار مادر صبور خود قرار گرفته بود.

"سمیحه عرامین"، مادر "نایف" به خبرنگار العالم گفت: "تمام شبها آلبوم عکس ها را باز می کردم، و با نگاه به عکس های او و دیگر اسرا گریه و ناله می کردم و می گفتم: خدا پدرش را رحمت کند چقدر آرزو داشت که آزادی او را ببیند بهر حال خدا را شاکرم ، که به لطفش همه چیزمیسر می شود".

بنابر این گزارش، بنابر آمار نهادهای مربوط به امور اسرا و آزادگان تعداد اسیرانی که پس از آغاز جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر علیه غزه از مرز 10100 نفر گذشته است و هزاران نفر دیگر همچنان در بازداشت به سر می برند...

اینک نایف بعد از تحمل سال ها درد و رنج به آغوش خانواده اش بازگشته است. او هنگام آزادی با هزاران اسیر امیدوار به رهایی از بند رژیم صهیونیستی وداع کرد.

پربیننده ترین خبرها