گزارش العالم از عملیات جستجوی قربانیان جنایت محله "الزوایده" غزه

شنبه 27 مرداد 1403 - 14:23

خبرنگار العالم از عملیات تیم‌های پزشکی و دفاع مدنی برای جستجوی غیرنظامیانی که در نتیجه حملات بامداد امروز (شنبه) جنگنده های رژیم اشغالگر به خانه‌ای در شهرک الزوایده در مرکز باریکه غزه، زیر آوار گرفتار شده‌اند، خبر داد.

العالم- فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه روز شنبه از محل بمباران منزلی در شهرک "الزوایده" در باریکه غزه گزارش داد: تیم های پزشکی، امدادگران و نیروهای دفاع مدنی درحال جستجوی قربانیان جنایت صبح امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی هستند که بر اثر آن بیش از ۲۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی نیز زخمی شدند. در این حمله افراد زیادی زیر آوار مانده‌اند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: جنگنده‌های رژیم اشغالگر در حالی با شلیک چند موشک به منزل یک فلسطینی در شهرک الزوایده، آن را هدف قرار دادند که شمار زیادی از آوارگان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند.

بنابر این گزارش، در این جنایت رژیم اشغالگر که بیش از ۲۰ شهید و شماری زخمی بر جای گذاشت، بسیاری از قربانیان را زنان و کودکان شامل می‌شوند.

تیم‌های پزشکی به عملیات جست‌وجوی اجساد قربانیان از زیر آوارها و نجات مفقودشدگان ادامه می‌دهند.

"رامی العایدی" مدیر تیم دفاع مدنی در مرکز باریکه غزه به تلویزیون العالم گفت: از همان لحظه‌ای که این خانه بمباران شد اعضای تیم عملیات جستجو را آغاز کردند و تاکنون پیکرهای ۱۵ شهید را از زیر آوارها بیرون کشده‌اند.

پربیننده ترین خبرها