گزارش العالم از شهید و زخمی شدن ۱۵سوری در حمله صهیونیستها به جنوب لبنان

شنبه 27 مرداد 1403 - 17:51

خبرنگار العالم از شهادت ۱۰ نفر و زخمی شدن ۵ نفر دیگر در بمباران امروز (شنبه) صهیونیست ها به منطقه غیر نظامی وادی کفور در جنوب لبنان خبر داد.

العالم لبنان

حسین عزالدین خبرنگار شبکه خبری العالم با حضور در محل بمباران امروز (شنبه) جنگنده های اشغالگر اسرائیلی در منطقه وادی کفور در استان نبطیه در جنوب لبنان گزارش داد: طبق آمارهای نهائی، این حمله ۱۰ نفر شهید و ۵ نفر زخمی برجای گذاشت که همگی تابعیت سوری داشتند.

بر اساس این گزارش، یکی از شهدا دختر بچه ای شش ماهه بود.

خبرنگار العالم گزارش داد‌: مکانی که مورد حمله اشغالگران قرار گرفته است، شرکتی است که در زمینه ساخت سیمان و آهن فعالیت می کند و هیچ گونه فعالیت نظامی نداشته است.

بر اساس گزارش یاد شده، جنگنده های رژیم اشغالگر با دو موشک این ساختمان را هدف قرار دادند به دنبال این حمله هیچ یک از اعضای خانواده ای که در داخل این شرکت کار می کردند و درآن جا می خوابیدند، از این جمله جان به درنبردند.

به گزارش خبرنگار العالم، حضور این خانواده در داخل شرکت نشان می دهد که هیچ شک و شبهه ای درخصوص نظامی بودن این محل باقی نمی ماند.

مالک این شرکت به خبرنگار العالم گفت: این شرکت کاملا غیرنظامی است و کالاهای موجود در این شرکت بیانگر این مساله است. وی افزود: حملات متجاوزان به مراکز غیرنظامی با هدف ضربه زدن به اقتصاد لبنان صورت می گیرد که شرایطی دشوار را پشت سرگذاشته و تسلیم نشده است و به خواست خداوند ما ثابت قدم و استوار هستیم و کرامت انسانی خود را حفظ می کنیم.

خبرنگار العالم به نقل از منابه لبنانی با تاکید بر اینکه این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند، گزارش داد: مقاومت اسلامی قطعا به چنین جنایتی پاسخ خواهد داد. مقاومت بارها در بیانیه ها و مناسبت های مختلف تاکید کرده است که هر گونه حمله به مناطق مسکونی و غیرنظامی قطعا با پاسخ روبرو خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها