شهادت 2 فلسطینی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو + ویدیو

شنبه 27 مرداد 1403 - 22:10

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنین واقع در کرانه باختری فلسطین خبردادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک دستگاه خودرو را در میدان البطیخه در شهر جنین در شمال کرانه باختری فلسطین هدف قرار داد.

پهپادیبه دنبال این حمله وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: بر اثر حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری، و هدف قرار دادن یک دستگاه خودرو، دو فلسطینی به شهادت رسیدند.


پهپادیرژیم صهیونیستی پیش از این نیز در حمله ای دیگر یک موتور سیکلت را در شهر صور واقع در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار داد.

بنابر این گزارش، به دنبال اعلام ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن یک دستگاه موتور سیکلت، وزارت بهداشت لبنان نیز اعلام کرد که در حمله پهپادی این رژیم به یک دستگاه موتورسیکلت در بخش صور در جنوب لبنان، یک شهروند لبنانی به شهادت رسید.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش نیز از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در حیفا و کریوت واقع در سرزمین های اشغالی خبر داده و خاطرنشان کردند که تحقیقات درباره انفجارها و علت آن آغاز شده است.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۵ موشک از لبنان به سمت الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

این شبکه همچنین از حمله پهپادی به شمال جولان اشغالی خبر داد.

پربیننده ترین خبرها