آثار شکنجه‌های شدید بر بدن ۴۰ اسیر آزاد شده فلسطینی + عکس

آثار شکنجه‌های شدید بر بدن ۴۰ اسیر آزاد شده فلسطینی + عکس
جمعه 2 شهريور 1403 - 11:14

به گزارش خبرگزاری وفا، ارتش رژیم صهیونیستی بیش از 40 اسیر فلسطینی که دوران محکومیت خود را به پایان رسانده بودند، از جمله چند زندانی اداری را آزاد کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد: برخی از آزاد‌شدگان پنج شنبه شب به‌ویژه از زندان نقب از بیماری‌های پوستی رنج می‌برند، زیرا شاهد بدترین انواع شکنجه بوده‌اند و این امر توسط نهادهای حقوق بشری مربوطه مستندسازی شده است.

اولین تصاویر گرفته شده از آن‌ها پس از آزادی نشان می‌دهد که ظاهر بدن‌هایشان در نتیجه شکنجه‌ توسط ارتش رژیم صهیونیستی، تغییر کرده است. تعدادی از آنها پس از آزادی از زندان، بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

آزادی «مازن رمضان» زندانی اهل رام‌الله پس از 22 ماه بازداشت در زندان‌های رژیم صهیونیستی:

همزمان با این آزادی‌ها، ارتش رژیم صهیونیستی به عملیات‌های دستگیری روزانه خود ادامه می‌دهد، تا بدانجا بنا به گزارش «باشگاه زندانیان» شمار بازداشت‌ها پس از هفتم اکتبر گذشته به بیش از 10 هزار و 200 نفر از اسرای کرانه باختری و هزاران شهروند از غزه رسیده است.

شایان ذکر است که تعداد زندانیان در زندان‌های رژیم صهیونیستی تا اوایل ماه اوت به بیش از 9900 نفر رسیده است و این آمار شامل تمامی زندانیان غزه که در اردوگاه‌های تحت کنترل ارتش اسرائیل نگهداری می‌شوند، نمی‌شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها