انتقاد اسیر سابق اسرائیلی از تحریف سخنانش در رسانه‌های عبری

انتقاد اسیر سابق اسرائیلی از تحریف سخنانش در رسانه‌های عبری
جمعه 2 شهريور 1403 - 17:07

یک اسیر سابق اسرائیلی با تأکید بر اینکه نیروهای القسام، مرا در دوران اسارت کتک نزدند، متذکر شد که رسانه‌های عبری اظهارات او را تحریف کرده‌اند.

العالمفلسطین

"نوآ ارگامانی" در شبکه‌های اجتماعی افزود: اعضای قسام من را در اسارت کتک نزدند و موهایم را کوتاه نکردند، بلکه بدنم بر اثر ریزش دیوار ناشی از بمباران‌های اسرائیلی مجروح شد.

ارگامانی گفت: نمی‌توانم نسبت به تحریف سخنانم توسط رسانه‌های اسرائیلی در 24 ساعت گذشته بی‌تفاوت باشم.

ژوئن گذشته ارتش صهیونیستی پس از عملیات نظامی در اردوگاهی در مرکز غزه و کشتار صدها غیرنظامی فلسطینی، از آزادسازی ارگامانی به همراه 3 اسیر اسرائیلی خبر داد.

از زمان بهبودی این اسیر سابق از تحریف اظهاراتش به ویژه درباره شرایط زندگی اش در غزه شکایت دارد.

یک روز پس از بهبودی، ارگامانی گفت که در اسارت همراه با "یوسی شرابی" و "ایتای ورسکی" بود که در بمباران صهیونیستی در غزه کشته شدند.

وی درباره حمله ارتش صهیونیستی به خانه‌ای که قبلاً در آن اسیر بود، گفت: موشک را دیدم که به خانه اصابت کرد و مطمئن بودم که می‌میرم، اما زنده ماندم.

ارگامانی اظهار داشت که اعضای حماس او را بین خانه‌ها جابه‌جا می‌کردند و به او اجازه می‌دادند هر از گاهی برای هواخوری بیرون بیاید، البته در حالی که او لباس یک زن عرب را به تن داشت.

اظهارات ارگامانی برای بسیاری از مقامات و رسانه‌های اسرائیلی خوشایند نبود، زیرا مغایر با روایت آنها درباره اسرای اسرائیلی در غزه است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها