حزب‌الله لبنان شماری از پایگاه رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان شماری از  پایگاه رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
شنبه 3 شهريور 1403 - 16:27

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه هایی از هدف قرار دادن پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در باریکه غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، محل استقرار نظامیان دشمن در پایگاه «هرمون» شمال فلسطین اشغالی را با یک پهپاد مسلح هدف قرار دادند.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که پایگاه «الراهب» رژیم صهیونیستی را در یکی از عملیات‌های امروز خود با پهپاد و راکت هدف گرفته است.

حزب الله خاطرنشان کرد،‌ در عملیاتی دیگر تجهیزات جاسوسی اشغالگران را در پایگاه الراهب هدف حمله پهپادی قرار داد و خساراتی به آن وارد کرد.

جنبش حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در باریکه غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات دشمن به روستاها و خانه‌های مردم در جنوب کشور، به وسیله پهپادهای مسلح مقر فرماندهی تیپ غربی تازه ایجاد شده در جنوب شهرک «یعرا» را با دقت مورد اصابت قرار داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه مسگاف عام نیز هدف حمله حزب الله قرار گرفتند.

نیروهای حزب الله در عملیاتی دیگر نیز پایگاه حدب یارون را با راکت هدف قرار دادند و خساراتی به آن وارد کردند.

مقاومت لبنان در ادامه اعلام کرد محل تجمع نظامیان دشمن را در پایگاه «مسکاو عام» با سلاح‌های مناسب به صورت مستقیم و دقیق هدف قرار داده است.

حزب‌الله همچنین از شهادت «ابراهیم حسن فاضل» معروف به «جهاد» در نتیجه جراحت وارد شده به وی در حمله رژیم صهیونیستی خبر داد.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنانی که در این منطقه مانده اند از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

پربیننده ترین خبرها