مرحله نخست عملیات حزب الله در واکنش به شهادت «فواد شکر»؛

گزارش العالم: 13 مقر نظامیان صهیونیست مورد اصابت قرار گرفت/ «اسرائیل» حمله حزب‌الله را «آتش‌بار تمام عیار» توصیف کرد + ویدیو

يکشنبه 4 شهريور 1403 - 17:32

خبرنگار العالم به نقل از ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی گزارش داد: در پی شلیک 320 موشک از سوی حزب‌الله، 13 مقر نظامیان اسرائیلی مورد اصابت قرار گرفت.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در رام‌الله درکرانه باختری فلسطین گزارش داد: ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی شلیک 320 موشک از سوی حزب‌الله، 13 سایت اسرائیلی مورد اصابت قرار گرفته است و نسبت به گشوده شدن جبهه جدیدی در شمال فلسطین اشغالی هشدار داد.

بنابر این گزارش، ارتش رژیم اشغالگر آنچه را که طی ساعات گذشته رخ داده است، به عنوان عملیات آتش زدن کامل شمال فلسطین اشغالی توسط حزب‌الله توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار العالم، ارتش اشغالگر اعلام کرد تعداد موشک‌های شلیک شده به شمال فلسطین اشغالی تاکنون به 320 فروند رسیده است و تا کنون بیش از 13 مقر نظامیان اسرائیلی به طور کامل مورد اصابت قرار گرفته است.

خبرنگار العالم گزارش داد: این گسترده‌ترین حمله حزب‌الله از 7 اکتبر (15 مهر ماه / آغاز عملیات طوفان الاقصی) تا به حال است و علی‌رغم اعلام بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر صدور دستوراتی برای نظارت بر فعالیت‌های نیروهای حزب‌الله، به نظر می‌رسد که حزب‌الله پاسخ خود را سریع تر انجام داده است.

در ادامه این گزارش آمده است: رسانه‌های عبری همچنان به توصیف آنچه را که صبح امروز (یکشنبه) در منطقه شمال فلسطین اشغالی رخ داده است، مشغولند؛ روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» در تیتر اصلی خود نوشت: «حمله اسرائیل به مقر‌های حزب‌الله، و پاسخ حزب‌الله به آن».

روزنامه «معاریف» درباره وضعیت کنونی نوشت که جنگ جدیدی در شمال فلسطین اشغالی آغاز خواهد شد و جبهه شمالی در حال گسترش است.

حزب الله لبنان صبح امروز (یکشنبه) مرحله اول پاسخ به ترور شهید فؤاد شکر فرمانده ارشد حزب الله، را با شلیک و پرتاب دست کم ۳۰۰ موشک و پهپاد از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

به دنبال این حمله، حزب‌الله لبنان ساعات اولیه صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در روز اربعین امام حسین علیه السلام سرور و سالار شهیدان، امام آزادگان و مظهر فداکاری و نوع دوستی و سربلندی و در چارچوب واکنش اولیه به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت که منجر به شهادت فرمانده جهادی فؤاد شکر رحمت الله علیه و تعدادی از مردم شریف کشور شد، مجاهدان مقاومت اسلامی با تعداد زیادی پهپاد به سمت عمق رژیم صهیونیستی و یک هدف خاص نظامی اسرائیل که متعاقباً اعلام خواهد شد، حمله هوایی را آغاز کردند. این حملات پهپادی همزمان باهدف قرار گرفتن تعدادی از پایگاه‌ها، پادگان‌ها و سامانه‌های پدافندی دشمن در شمال فلسطین اشغالی با تعداد زیادی موشک آغاز شده است.

پربیننده ترین خبرها