عملیات انتقامی اربعین؛

واکنش جنبش فتح انتفاضه به آتش باری حزب الله درعمق سرزمین های اشغالی+ویدیو

يکشنبه 4 شهريور 1403 - 22:53

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح انتفاضه گفت: عملیات قهرمانانه، بزرگ و کیفی حزب‌الله لبنان که رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت، پیام روشنی برای این رژیم بود.

العالم - فلسطین اشغالی

عبد المجيد شديد عضو کمیته مرکزی جنبش آزادیبخش ملی فلسطین (فتح الانتفاضه) در گفت وگو با شبکه خبری العالم ضمن تبریک این عملیات، سید حسن نصرالله را مرد صادق و راستگو و الگوی مقاومت و آزادگان توصیف کرد که در سخنرانی امروز (یکشنبه) خود دروغ‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی را برملا کرد.

وی تاکید کرد: پیام صریح سیدحسن نصرالله به رژیم صهیونیستی، قدرت نظامی، طراحی عملیات از پیش برنامه‌ریزی شده و موفقیت چشمگیر آن بود.

شدید خاطرنشان کرد: رهبر مقاومت به روشنی برای همه دنیا توضیح داد که اگر ادعاهای دروغین رژیم صهیونیستی در مورد هدف قرار دادن پایگاه‌های موشکی حزب‌الله حقیقت داشت، عملیات قهرمانانه امروز مقاومت رخ نمی‌داد و شاهد عقب‌نشینی آرام‌ اشغالگران نبودیم.

وی در پایان تاکید کرد حزب‌الله این توان را داشت که بر سر سرزمین‌های اشغالی و عمق اسرائيل، آتش ببارد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز (یکشنبه) طی سخنانی علت تاخیر در عملیات انتقامی برای پاسخ به ترور فواد شکر فرمانده ارشد این جنبش که را به عملیات اربعین منجر شد، به دلیل هوشیاری آمریکا و اسرائیل عنوان و خاطرنشان کرد که این تاخیر نیز خود مجازاتی برای دشمن بود.

وی همچنین در رد ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص حمله پیش دستانه به حزب‌الله اظهار داشت: آنچه که دشمن امروز در لبنان بمباران کرد، هیچ یک انبارهای موشک بالستیک در آنها وجود نداشت. ما چندی پیش تمام دره‌ها را از موشک‌های بالستیک خالی کرده بودیم.

صبح امروز حزب الله لبنان با شلیک و پرتاب دست کم ۳۰۰ موشک و پهپاد از جنوب لبنان در عملیات انتقامی، شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

به دنبال این عملیات، حزب‌الله لبنان ظهر امروز از پایان مرحله نخست پاسخ به ترور فواد شکر فرمانده جهادی ارشد خود، با شلیک انبوهی از موشک به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان در دومین بیانیه خود طی امروز (یکشنبه) اعلام کرد: اولاً با استعانت از خداوند متعال مرحله اول (پاسخ به ترور فواد شکر) با موفقیت کامل به پایان رسیده است.

در این بیانیه آمده است: این مرحله شامل هدف قرار دادن پادگان‌ها و مواضع اسرائیلی برای تسهیل عبور پهپادهای تهاجمی به سمت هدف مورد نظرشان در عمق رژیم اشغالگر بود.

پربیننده ترین خبرها