پس از عملیات اربعین حزب الله در عمق سرزمین های اشغالی صورت گرفت؛

اعلام آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن برای ضربات سهمگین به عمق اراضی اشغالی

اعلام آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن برای ضربات سهمگین به عمق اراضی اشغالی
يکشنبه 4 شهريور 1403 - 21:37

وزیر دفاع یمن پس از عملیات انتقامی اربعین حزب الله لبنان که صبح امروز (یکشنبه) در پاسخ به ترور فواد شکر فرمانده ارشد این جنبش صورت گرفت، از اعلام آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن برای انجام عملیات نظامی و وارد کردن ضربات سهمگین به عمق اراضی اشغالی خبر داد.

العالم ـ یمن

بنابر این گزارش، محمد العاطفی، وزیر دفاع یمن روز یکشنبه گفت: صف آرایی نظامی آمریکا در منطقه برای دفاع از رژیم صهیونیستی هیچ معنایی ندارد. با قاطعیت با آن مقابله خواهد شد و محکوم به شکست است.

وی افزود: یگان موشکی، یگان پهپادی و نیروی دریایی یمن دارای امکانات و قابلیت‌هایی هستند که امکان هدف گیری دقیق را برای آنها فراهم می کند.

العاطفی افزود: مهمترین نقاط و بانک اهداف رژیم اسرائیل به دقت رصد و با دقت بسیار بالایی شناسایی شده و در معرض تحلیل های اطلاعاتی عمیق قرار گرفته است.

وزیر دفاع یمن اظهار داشت: نیروهای مسلح یمن در بالاترین سطح آمادگی برای انجام حملات دردناک در عمق رژیم صهیونیستی قرار دارند.

یمن اعلام کرده است که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندرهای اراضی اشغالی است ، از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند.

نیروهای مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیروهای ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

اظهارات امروز وزیر دفاع یمن پس از آن صورت گرفته است که صبح امروز حزب الله با شلیک و پرتاب دست کم ۳۰۰ موشک و پهپاد از جنوب لبنان در عملیات انتقامی، شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

به دنبال این عملیات، حزب‌الله لبنان ظهر امروز از پایان مرحله نخست پاسخ به ترور فواد شکر فرمانده جهادی ارشد خود، با شلیک انبوهی از موشک به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان در دومین بیانیه خود طی امروز (یکشنبه) اعلام کرد: اولاً با استعانت از خداوند متعال مرحله اول (پاسخ به ترور فواد شکر) با موفقیت کامل به پایان رسیده است.

در این بیانیه آمده است: این مرحله شامل هدف قرار دادن پادگان‌ها و مواضع اسرائیلی برای تسهیل عبور پهپادهای تهاجمی به سمت هدف مورد نظرشان در عمق رژیم اشغالگر بود.

پربیننده ترین خبرها