رسانه عبری:

حزب الله از پاسخش راضی باشد، اسرائیل جنگ را گسترش نخواهد داد!

حزب الله از پاسخش راضی باشد، اسرائیل جنگ را گسترش نخواهد داد!
دوشنبه 5 شهريور 1403 - 10:11

یک رسانه عبری با اشاره به عملیات "روز اربعین" علیه اهدافی در فلسطین اشغالی، نوشت: اگر حزب‌الله از این پاسخ موشکی خود به اسرائیل راضی شده باشد این رژیم نیز درصدد گسترش جنگ و تنش نظامی نخواهد بود.

العالم- لبنان

به گزارش رای الیوم، روزنامه عبری "یسرائیل هیوم" روز گذشته ( یکشنبه) در گزارشی نوشت: اگر حزب‌الله از پاسخ امروز خود راضی باشد سرائیل جنگ را گسترش نخواهد داد و پرونده ترور "فؤاد شکر" بسته خواهد شد.

این روزنامه نوشت: اسرائیل پیامی به طرف‌های خارجی برای کمک به جلوگیری از تشدید تنش ارسال کرده است با این مضمون، که برای خنثی کردن حمله حزب‌الله وارد عمل بشوند ولی آن ( اسرائیل) قصد ندارد این جنگ را به یک جنگ بزرگ تبدیل کند.

از سوی دیگر، "نجیب میقاتی" نخست‌وزیر موقت لبنان با اعلام اینکه با دوستان لبنان برای توقف تشدید تنش در تماس است، تأکید کرد که آنچه لازم است ابتدا توقف تجاوز و اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از پایان وضعیت فوق‌العاده به جز در مناطق مرزی با لبنان خبر داد.

طبق این گزارش، حزب‌الله لبنان، بامداد روز گذشته همزمان با اربعین امام حسین (ع) در چارچوب واکنش اولیه به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت، که منجر به شهادت فؤاد شکر، از فرماندهان ارشد این جنبش شد، سایت‌ها، پادگان‌ها و گنبد آهنین رژیم اشغالگر را در شمال فلسطین اشغالی با تعداد زیادی موشک و پهپاد هدف قرار داد.

پربیننده ترین خبرها