نماینده جهاد اسلامی: امکان تکرار عملیات اربعین وجود دارد

نماینده جهاد اسلامی: امکان تکرار عملیات اربعین وجود دارد
سه شنبه 6 شهريور 1403 - 16:31

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران عملیات اربعین در پاسخ به ترور فواد شکر را نشانگر پایبندی حزب الله لبنان به مقاومت و توانمندی این حزب برای انجام عملیات‌های پیچیده و دقیق دانست.

العالمایران

"ناصر ابوشریف" گفت: حزب الله با این عملیات ثابت کرد که آماده مقابله با هر تجاوزی است و هرگونه حمله به لبنان با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد.

ابوشریف ادامه داد: این عملیات فقط پاسخ به ترور یک فرد نیست بلکه حاوی این پیام است که مقاومت همچنان قوی است و هیچ تجاوزی را بی پاسخ نمی گذارد.

وی یادآور شد: با توجه به واکنش رژیم صهیونیستی، احتمال تکرار عملیاتی مشابه از سوی حزب الله بسیار زیاد است.

ابوشریف تصریح کرد: حزب الله با این عملیات ثابت کرد که در مقابل تهدیدها عقب‌نشینی نمی‌کند و با قاطعیت به هر تهدید و حمله‌ای پاسخ خواهد داد و این عملیات بخشی از استراتژی مقاومت برای نشان دادن قدرت و آمادگی همیشگی‌اش به منظور دفاع از لبنان است.

وی گفت: این عملیات به آمریکا پیام داد که تلاش‌هایش برای تضعیف مقاومت بی‌فایده است و مردم لبنان و همپیمانان مقاومت به حمایت از مقاومت ادامه خواهند داد.
ابوشریف تصریح کرد: این عملیات به رژیم صهیونیستی نیز ثابت کرد که هرگونه تجاوز و حمله با پاسخ سخت و دقیق مواجه خواهد شد و هیچ نقطه‌ای در رژیم از ضربات مقاومت در امان نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی منطقه، همواره احتمال وقوع جنگ بین رژیم صهیونیستی و لبنان وجود دارد، اما حزب‌الله با نشان دادن توان دفاعی خود مانع از شروع جنگی گسترده توسط رژیم صهیونیستی شد.

ابوشریف گفت: رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که هر گونه حمله بزرگ به لبنان با پاسخی تند و شدید مواجه خواهد شد که خسارات زیادی برایش به همراه خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها