گزارش العالم از آخرین تحولات میدانی غزه و تشدید جنایت رژیم صهیونیستی

چهارشنبه 7 شهريور 1403 - 12:26

بمباران اردوگاه آوارگان جبالیا از سوی ارتش رژیم اشغالگر در باریکه غزه منجر به شهادت و جراحت شماری از فلسطینیان شد.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم روز چهارشنبه در غزه گزارش داد: ارتش رژیم اشغالگر چندین ناحیه را در باریکه غزه از جمله منازل مسکونی در اردوگاه آوارگان جبالیا و محله‌های الزیتون، الصبره و تل الهوی را بمباران کرد.

بنابر این گزارش بر اثر بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی و حملات توپخانه‌ای این رژیم علیه مناطق مختلف باریکه غزه شماری از فلسطینیان شهید و زخمی شدند.

خبرنگار العالم گزارش داد: امروز برای خانواده محمد عبد ربه که در بخش فناوری اطلاعات یک شرکت خدمات رسانی با خبرنگاران همکاری می‌کرد، یک روز خونین بود.

بنابر این گزارش، محمد در حمله غافلگیرانه رژیم صهیونیستی به آپارتمانی در اردوگاه نصیرات واقع در مرکز باریکه غزه هدف قرار گرفت که منجر به شهادت او و خواهرش با هم شد.

این گزارش می افزاید: ارتش رژیم اشغالگر طی ساعات گذشته با بمباران بسیاری از اماکن شهر غزه و هدف قرار دادن بی رویه غیرنظامیان، جنایات خود را شدت بخشیده است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: حمله رژیم صهیونیستی به منزل خانواده زیاده در اردوگاه جبالیا نیز به شهادت 5 فلسطینی و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد که به بیمارستان کمال عدوان غزه منتقل شدند. همچنین توپخانه رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه بامداد امروز محله‌های الزیتون، الصبرا و تل الهوی را گلوله باران کرد.

خبرنگار العالم در ادامه این گزارش با بیان اینکه صبح امروز جنگنده‌های اشغالگر یک خودروی غیرنظامی را در روستای الزوایده هدف قرار دادند که در نتیجه آن 3 فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند، افزود: مناطق جنوب شرقی شهر دیرالبلح نیز هدف حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبرنگار العالم در خصوص آخرین تحولات شهر خان‌یونس نیز گزارش داد: حمله رژیم صهیونیستی به یک منزل به شهادت 6 شهروند فلسطینی که بیشتر آنها زن بودند، منجر شد. به دنبال این حمله، تیمهای پزشکی و امدادی همچنان در حال جستجوی مفقودان ای جنایت هستند.

پربیننده ترین خبرها