گزارش العالم: نیروهای اشغالگر فرمانده گردان طولکرم را با موشک ترور کردند

پنج‌شنبه 8 شهريور 1403 - 14:39

فرمانده گردان طولکرم ملقب به ابو شجاع و 4 نفر دیگر از این گردان در درگیری با نیروهای اشغالگر در اردوگاه نور شمس در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه العالم در کرانه باختری فلسطین روز پنجشنبه گزارش داد: ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که محمدجابر ملقب به ابو شجاع فرمانده گردان طولکرم وابسته به گروه هان های قدس (در سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و چهار تن دیگر از این گردان را در تبادل آتش به شهادت رسانده است.

حمله به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری دیروز (چهارشنبه) ، پس از آغاز عملیات نظامی گسترده به کرانه باختری فلسطین شروع شد.

بنابر گزارش خبرنگار العالم، حدود ساعت چهار بامداد امروز ، ارتش رژیم صهیونیستی ساختمانی در اردوگاه طولکرم را که تعدادی از نیروهای مقاومت فلسطین از جمله ابو شجاع در آن حضور داشتند، محاصره کرد.

به دنبال محاصره این ساختمان و درگیری و مقابله مسلحانه نیروهای مقاومت، نیروهای ارتش اشغالگر این ساختمان را با موشک هدف قرار دادند که بر اثر این درگیری فرمانده گردان طولکرم، ابو شجاع و 4 تن دیگر از همراهان وی به شهادت رسیدند.

بنابر این گزارش ارتش اشغالگر در این درگیری یک نیروی مقاومت فلسطینی را نیز بازداشت کرد و مدعی شد که وی تحت رصد و تعقیب این رژیم بوده است.

درهمین حال منابع خبری صبح امروز اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال ترور "ابو شجاع" و 4 تن دیگر از نیروهای مقاومت در عملیات نظامی گسترده در اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری فلسطین پیکرهای این شهدا را مصادره کرده و از تحویل آنها به خانواده هایشان خودداری کردند.

بنابر این گزارش ارتش رژیم اشغالگر به زخمی شدن یک نظامی خود در جریان درگیری مسلحانه در اردوگاه نور شمس نیز اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همواره اخبار تلفات نیروهای خود را سانسور می کند و به رسانه ها اجازه انتشار آن را نمی دهد.

پربیننده ترین خبرها