گزارش العالم: آخرین عربده های ارتش صهیونیستی بر سر کرانه باختری +فیلم

پنج‌شنبه 8 شهريور 1403 - 14:48

با تشدید حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، نیروهای ارتش این رژیم به منطقه وادی الهریه در الخلیل حمله و اقدام به بازرسی یکی از منازل و سرقت مبلغ 40 هزار شیکل از این منزل کردند، آنها پدر و فرزندان این خانواده را تا چند ساعت لخت و عریان در فضای باز رها کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد: وزارت بهداشت فلسطین در آخرین بیانیه خود اعلام کرد از صبح دیروز (چهارشنبه) تا این لحظه 12 نفر در کرانه باختری به شهادت رسیده اند. در این بیانیه تصریح شده است که این آمار قابل تغییر است.

در گزارش خبرنگار العالم آمده است جنوب کرانه باختری صحنه حملات گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه آوارگان "العروب" در شهر الخلیل، است. در این حملات 12 شهروند فلسطینی بازداشت شدند. بر پایه این گزارش، این حملات بسیار شدید و خشونت‌بار بوده‌است؛ به طوری که ارتش رژیم اشغالگر با یورش به این اردوگاه تعداد زیادی از منازل را مورد بازرسی قرار داده و اطلاعیه‌هایی دال بر تهدید به مبارزه با آنچه که خود، "تروریسم" نامیده‌اند کردند.

خبرنگار العالم گزارش داد که در میان بازداشت‌شدگان اعضای یک خانواده شامل پدر، فرزندان و نوه‌های او دیده می شود. صهیونیست‌ها پس از خارج کردن انها از منزل، آنها را ساعت ها به صورت لخت و عریان در فضای باز رها کرده و سپس به مراکز بازجویی انتقال دادند.

در این گزارش تصریح شده است که نیروهای ارتش رژیم اشغالگر به منطقه وادی الهریه در الخلیل حمله کرد و پس از بازرسی یکی از منازل، مبلغ 40 هزار شیکل سرقت کردند.

در این گزارش آمده است ارتش رژیم صهیونیستی از زمان اعلام حمله به کرانه باختری، تدابیر شدیدی مثل قرار دادن موانع بتنی جدید در مناطق مختلفی از بیت لحم و تشدید فشار بر شهروندان را به مرحله اجرا گذاشته است. کما اینکه نظامیان صهیونیست به طور بی سابقه ای در مناطقی از جنوب کرانه باختری به ویژه در الخلیل مستقر شده اند.

پربیننده ترین خبرها