اتهام جدید پاول دوروف؛ خشونت علیه فرزندانش!

اتهام جدید پاول دوروف؛ خشونت علیه فرزندانش!
جمعه 9 شهريور 1403 - 12:29

طبق گزارش فوربز (Forbes)، پاول دوروف در یک پرونده جنایی در سوئیس مظنون است. این پرونده توسط همسر سابقش ایرینا بولگار (Irina Bolgar) مطرح شده است که ادعا می‌کند دوروف به یکی از سه فرزندش آسیب فیزیکی زده است.

العالم - اروپا

پاول دوروف (Pavel Durov)، بنیان‌گذار مشهور تلگرام و ارز دیجیتال تون‌کوین (TON)، این روزها در مرکز توجهات منفی بین‌المللی قرار گرفته است. پس از دستگیری بحث‌برانگیز او در فرانسه به اتهاماتی همچون مشارکت در جرائم سایبری، قاچاق مواد مخدر و فساد مالی و سواستفاده‌ جنسی تحت تحقیق قرار دارد.

یک منبع مطلع از پرونده پاول دورف، روز چهارشنبه هفتم شهریور به خبرگزاری فرانسه گفت که او در مدت بازداشت به ظن «اقدامات خشونت‌آمیز جدی» علیه یکی از فرزندانش نیز مورد بازجویی قرار گرفته است.

به گفته این منبع، این تحقیقات که از سوی اداره رفاه کودکان فرانسه آغاز شده، مربوط به پسر هفت ساله دورف است که پس از ترک فرانسه، در سوئیس زندگی می‌کند.

بنیان‌گذار و رئیس تلگرام که در فرانسه به اتهام کنترل نکردن محتوای غیرقانونی در این پیام‌رسان دستگیر شد، روز چهارشنبه در دادگاه پاریس حاضر شد تا قاضی درباره اتهام‌های احتمالی مرتبط با ۱۲ تخلف تلگرام، تصمیم‌گیری کند

پاول دوروف، پس از یک دوره بازداشت، دیروز به قید وثیقه آزاد شد. او که با پرداخت ۵ میلیون یورو وثیقه و به شرطی که فرانسه را ترک نکند آزاد شد، حالا با تحقیقاتی جدید در سوئیس مواجه است. طبق گزارش فوربز (Forbes)، دوروف به اتهاماتی از جمله کمک به کلاهبرداران، قاچاقچیان مواد مخدر و سواستفاده‌گران جنسی، تحت تحقیق قرار دارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها