واکنش کاربران فضای مجازی به پوشش و زبان بدن مالک تلگرام در لحظه آزادی+فیلم

پنج‌شنبه 8 شهريور 1403 - 14:01

فعالان فضای مجازی در واکنش به پوشش و زبان بدن پاول دوروف مالک و مدیر عامل تلگرام که به قید وثیقه ۵ میلیون دلاری آزاد شده است، فیلم لحظه آزادی وی را به صورت گسترده بازنشر کردند.

العالم-اوروپا

به گزارش سی ان ان عربی، در این فیلم که مربوط به آزادی پاول دوروف مالک تلگرام از بازداشت در فرانسه است، وی با عینک آفتابی، کلاه ورزشی و در محاصره افرادی که ظاهراً تیم حفاظتی بودند ظاهر و سوار خودروی شخصی می شود.

دفتر دادستانی پاریس روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد که «پاول دوروف» بنیانگذار و مدیرعامل تلگرام تحت نظارت قضایی قراره گرفته، از خروج از فرانسه منع شده و موظف به پرداخت وثیقه‌ای به مبلغ ۵ میلیون یورویی (۵.۵ میلیون دلاری) است.

دوروف که زاده روسیه است و شهروند چندین کشور از جمله فرانسه می‌باشد، اواخر روز شنبه به فاصله کمی بعد از فرود آمدن هواپیمای حامل وی در فرودگاه «لو بورژه» شهر پاریس به اتهام «تروریسم، قاچاق مواد مخدر و پولشویی» دستگیر شد.

دادستانی پاریس در این زمینه اعلام کرد: دوروف تحت نظارت قضایی قرار گرفته و ملزم به پرداخت وثیقه‌ای به مبلغ پنج میلیون یورو و ارائه گزارش به ایستگاه پلیس دو بار در هفته بوده و از خروج از خاک فرانسه منع شده است.

«پاول دوروف»، مدیرعامل تلگرام در حال حاضر برای ملاقات با یک قاضی تحقیقی از بازداشت پلیس آزاد شده است.
پیش از این روزنامه صباح ترکیه فاش کرده بود که رژیم صهیونیستی پشت بازداشت پاول دوروف بنیانگذار و مدیرعامل تلگرام در فرانسه بوده است.

این روزنامه ترکیه ای خاطرنشان کرد که انتشار تصاویر نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه در تلگرام، نگرانی مسئولان این رژیم را در پی داشته است.

پربیننده ترین خبرها