شهادت فرمانده ارشد حماس در جنین

جمعه 9 شهريور 1403 - 13:37

ارتش رژیم صهیونیستی در سومین روز حمله نظامی گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری، از ترور یکی از رهبران جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در شهر جنین خبر داد.

العالم- فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم تأکید کرد که در جریان حمله جنگنده‌های ارتش اشغالگر به محله "الزیابده"، ۳ فلسطینی شهید شده، و این رژیم پیکرهای آنها را نزد خود نگه داشته است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که نیروهای اشغالگر همچنین اردوگاه جنین را محاصره کرده و دسترسی به این اردوگاه، جهت پوشش اخبار جنگ در آنجا، دشوار شده است.

خبرنگار العالم با بیان اینکه شبکه‌های آب، برق و اینترنت اردوگاه جنین به ویژه در جنوب شرقی آن همچنان قطع است، خاطرنشان کرد: ارتش اشغالگر اعلام کرد تا رسیدن به اهداف ادعایی خود از این اردوگاه عقب‌نشینی نخواهد کرد.

طبق این گزارش، ارتش رژیم اسرائیل تاکید کرد که عملیات ترور "وسام حازم" فرمانده حماس توسط شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی انجام شده است.

اخیرا نیز جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت "محمد جابر" ملقب به "ابوشجاعر از فرماندهان و بنیانگذاران رکتیبة طولکرم" وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی این جنبش در درگیری با نظامیان صهیونیست در طولکرم را تأیید کرد.

رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه عملیات گسترده‌ای را در طوباس، جِنین و طولکرم واقع در شمال کرانه باختری آغاز کرده که تاکنون به شهادت دست کم ۲۰ نفر منجر شده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها