چرا دشمن صهیونیستی از عملیات الخلیل به شدت شوکه شده است؟

يکشنبه 11 شهريور 1403 - 22:49

اگرچه ارتش صهیونیستی کوشیده نشان دهد که در مدت کوتاهی عامل عملیات الخلیل را شناسایی کرده اما واقعیت آن است که سرویس های امنیتی این رژیم از این عملیات به شدت شوکه شده اند.

العالم – فلسطین

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم در رام الله، اولین دلیل این شوک آن است که دشمن از 7 اکتبر (15 مهر ماه 1402/ آغاز عملیات طوفان الاقصی)، عملیات خود را در منطقه الخلیل، تشدید و بیشترین تعداد از فلسطینیان را در این منطقه بازداشت کرده بود زیرا می ترسید این منطقه به کانون مقاومت تبدیل شود.

بنابر این گزارش، علت دیگر آن است که الخلیل بزرگترین شهر کرانه باختری فلسطین است و اینکه حماس در آن بیشترین محبوبیت را دارد زیرا در انتخابات سال 2006 حماس تمام کرسی های این شهر را به دست آورده بود. موضوع دیگر آن است که الخلیل کاملا به شهرک های صهیونیستی نزدیک بوده و با قدس فقط چند کیلومتر فاصله دارد.

این گزارش می افزاید: دشمن فعالیت های امنیتی خود را از 7 اکتبر در این شهر تشدید کرده است اما به رغم آن نتوانست مانع عملیات مقاومت شود. اما از همه شوک آور تر برای دشمن آن است که مسئولیت این عملیات را گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح به عهده گرفت و گویا مجری آن از اعضای دستگاههای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بوده است.

در این عملیات سه افسر پلیس رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها