گردان‌های شهدای الاقصی مسئولیت عملیات دوگانه کرانه باختری را به عهده گرفت

گردان‌های شهدای الاقصی مسئولیت عملیات دوگانه کرانه باختری را به عهده گرفت
يکشنبه 11 شهريور 1403 - 20:11

گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح، مسئولیت عملیات دوگانه روز جمعه در شهرک صهیونیست نشین «غوش عتصیون» منطقه الخلیل در کرانه باختری فلسطین را به عهده گرفت.

العالم ـ فلسطین اشغالی

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد: هدف از این عملیات استشهادی دوگانه در الخلیل که از سوی دو جوان فلسطینی به نام‌های «نضال ابوعفیفه» و «محمد احسان مرقه» انجام گرفت انتقام خون شهدا و در چارچوب مسئولیت پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در باریکه غزه و کرانه باختری بود.

گردان‌های شهدای الاقصی خاطرنشان کرد: شهرک‌نشینان صهیونیست از رزمندگان ما در کرانه باختری چیزی جز مرگ، گلوله و باروت نخواهند دید.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که میان مجریان عملیات، تماس و هماهنگی وجود داشت.

در بیانیه ارتش صهیونیستی آمده است که مجریان این دو عملیات برای منفجر کردن دو خودرو به طور همزمان در دو موقعیت مکانی مختلف برنامه ریزی کرده بودند.

برخی منابع همچنین گزارش دادند که ارتش رژیم اسرائیل به زخمی شدن فرمانده تیپ غوش عتصیون، یک نظامی و چند شهرک نشین دیگر در این عملیات ترکیبی اذعان کرده است.

هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در عملیات شهادت طلبانه امروز

در همین حال، در پی عملیات شهادت طلبانه امروز (یکشنبه) در شهر الخلیل کرانه باختری فلسطین ، ۳ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند.

به گزارش شبکه العالم، در عملیات تیراندازی به سوی یک اتوبوس در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری ، سه صهیونیست به شدت زخمی شدند که بر اثر شدت جراحات به هلاکت رسیدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد این عملیات تیراندازی نزدیک ایست و بازرسی ترقومیا در الخلیل صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش ، تیراندازی از درون یک خودروی عبوری انجام شده است.

پربیننده ترین خبرها