گزارش العالم از حملات رژیم اشغالگر به مدرسه صفد در محله الزیتون غزه

دوشنبه 12 شهريور 1403 - 01:07

رژیم اشغالگر صهیونیستی سه بار به مدرسه صفد در محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه حمله و آن را که محل اسکان شمار زیادی از آوارگان بود، ویران کرد.

العالمفلسطین اشغالی

محمد ابوعبید خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: بر اثر حمله رژیم صهیونیستی شمار زیادی شهید و زخمی و مدرسه به طور کامل ویران شد و هزاران آواره بدون سرپناه ماندند.

بنابر این گزارش، حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف باریکه غزه به ویژه شمال این باریکه همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های اسرائیلی گروهی از شهروندان را در منطقه آموزشی در شمال غزه هدف قرار دادند که به شهادت دو نفر و زخمی شدن شماری منجر شد، زخمی های این حمله به بیمارستان های شمال غزه منتقل شدند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: حمله به مدرسه صفد در محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه، 6 شهید و تعداد بسیار زیادی تلفات و مجروح بر جای گذاشت.

این گزارش می افزاید: این مدرسه که هزاران آواره را در خود جای داده بود، ازسوی پدافند غیرنظامی تخلیه شد، به گونه ای که آوارگان پس از اولین موشکی که مدرسه را هدف قرار داد، از منطقه فرار کردند، جنگنده‌های اسرائیلی این مدرسه را برای بار دوم و سوم بی وقفه بمباران کردند.

به دنبال حملات رژیم صهیونیستی این مدرسه به طور کامل تخریب شده و تعدادی شهید و مجروح در زیر آوار این پناهگاه که هزاران آواره در مناطق جنوب شرقی شهر غزه را در خود جای داده بود، باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار العالم،‌ رژیم اشغالگر شهر خان یونس در منطقه المواصی به ویژه مناطق خدمات بشردوستانه را که در آنجا چادر آوارگان برپا بود، نیز هدف قرار داد که به کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد.

پربیننده ترین خبرها