خبرنگار العالم از دل جنایات صهیونیستی در جنین گزارش می‌دهد

دوشنبه 12 شهريور 1403 - 22:14

رژیم صهیونیستی ضمن ادامه حمله به شهر و اردوگاه جنین در ششمین روز پیاپی، ساعاتی پس از شهادت سه فلسطینی در شهرک‌های السیله الحارثیه و کفردان در غرب جنین، اقدام به اعزام تجهیزات و خودرو‌های بیشتری به این منطقه کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

خودرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی در ششمین روز پیاپی همچنان اردوگاه و بیمارستان دولتی جنین را محاصره کرده و اجازه ورود و خروج از این اردوگاه را نمی‌دهند.
در این حمله، خبرنگاران رژیم اشغالگر هم متجاوزان را همراهی می‌کنند. این در حالی است که نظامیان صهیونیست به خبرنگاران فلسطینی حمله می‌کنند.
در این میان خبرنگار العالم در جنین در میانه مرگ و زندگی ماموریت خود را به انجام رساند.
در حملات چند روزه رژیم صهیونیستی به این منطقه، ده‌ها نفر به شهادت رسیده یا مجروح شدند و مردم هم مشاهدات خود را در اختیار خبرنگاران قرار دادند.
یک شهروند به نام حاج توفیق قندیل، از محله شرقی در جنین به دلیل اصابت ٨ گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. صهیونیست‌ها به جنازه او هم رحم نکردند.
از سوی دیگر هرتسی هالیوی، رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر گفت این عملیات از اردوگاهی به اردوگاه دیگر و از شهری به شهر دیگر ادامه می‌یابد. اما اهالی جنین هیچ وقعی به این تهدید‌ها ننهاده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید ادامه این عملیات ارتباطی به موضوع زمان ندارد بلکه به تحقق اهداف بستگی دارد و این اهداف جز با کشتار و ویرانگری محقق نمی‌شوند.
ادامه حمله رژیم صهیونیستی به جنین، از افزایش مقاومت در این منطقه خبر می‌دهد و تمام اقدامات و ترفند‌های این رژیم برای تحقق اهدافش نشان می‌دهند صاحبان این سرزمین هرگز آن را ترک نخواهند کرد.

پربیننده ترین خبرها