گزارش العالم از حمله جنگنده‌های رژیم اشغالگر به کودکان پناه گرفته در بیمارستان‌ها

پنج‌شنبه 15 شهريور 1403 - 11:39

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز با حملات گسترده به اطراف بیمارستان شهدای الاقصی، چادر‌های آوارگان فلسطینی در محوطه این بیمارستان را هدف قرار داده و ۴ شهروند را به شهادت رسانده و شمار زیادی را مجروح کردند، اغلب قربانیان کودک هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در دیر البلح گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بدون هشدار قبلی چادر‌های آوارگان فلسطینی را که به بیمارستان شهدای الاقصی پناه برده بودند، بمباران کردند.

وی گفت این حمله که باعث ترس و وحشت آوارگان در این بیمارستان شد، چهارمین حمله به این بیمارستان از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه است.

در این گزارش آمده است ارتش رژیم صهیونیستی به این حمله بسنده نکرد بلکه چادر‌های آوارگان در شهر خان یونس را هم هدف قرار دادند. در این حمله یک شهروند به شهادت رسیده و چند نفر دیگر مجروح شدند.

خبرنگار العالم گفت هدف ارتش رژیم اشغالگر از حمله‌های اخیر به مراکز اسکان آوارگان و مدارس این است که بگوید هیچ نقطه‌ای در سراسر باریکه غزه در امان نیست.

در این گزارش به حملات رژیم اشغالگر به منازل شهروندان و اراضی خالی در منطقه المغراقه و الزهرا و خیابان الدعوه در اردوگاه النصیرات و مجروح شدن جمعی از شهروندان اشاره کرده است.

خبرنگار العالم افزود در بخش‌های جنوبی از شمال باریکه غزه، حملات هوایی گسترده و تخریب ساختمان‌های مسکونی و تیراندازی مستقیم به هر جنبده‌ای در جریان است و تیم‌های امداد و نجات و پزشکی امکان انتقال مجروحان و شهدا از این مناطق را ندارند.

پربیننده ترین خبرها