در پی یورش وحشیانه و افزایش دستگیری‌ها؛

دستگیری "خبرنگار شبکه تلویزیونی فلسطين" توسط اشغالگران در کرانه باختری

دستگیری
پنج‌شنبه 15 شهريور 1403 - 13:04

نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیلی به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و در میان درگیری های خشونت آمیز با ساکنان آن و تفتیش منازل، تعدادی از شهروندان از جمله یک خبرنگار فلسطینی را دستگیر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گفته منابع محلی، نیروهای دشمن "علی دارعلی" خبرنگار تلویزیون فلسطین را پس از یورش به خانه وی در روستای "برهام" در شمال شهر رام الله، واقع در کرانه باختری، بازداشت کردند.

آنان همچنین یک دختر را پس از حمله به یک ساختمان مسکونی در شهرک "بیتونیه" در غرب رام الله و یک مرد جوان به نام "زیدان راتب" را از منزل خانوادگی اش در شهر "قبیه" ربودند و پس از آن "یوسف غالب" عطا حوارین" و ابراهیم الرعناوی" را در شهر الظاهریه در جنوب شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری دستگیر کردند.

به گفته دیگر منابع محلی، در شرق شهر نابلس نیز نیروهای دشمن صهیونیستی مرد جوانی را در ایست بازرسی نظامی "عورتا" دستگیر و در جنوب این منطقه "شیخ غسان شحاده" را پس از حمله به خانه وی در روستای "عوریف" وبه هم زدن وسایل داخل آن دستگیر شد.

گفته می شود با هجوم گسترده‌ی سربازان ارتش صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه شهرهای نابلس و جریحا، کفردان ​​و تیراندازی و منفجر کردن نارنجک دستی درگیری های خشونت آمیزی را در این کرانه آغاز کرده اند.

و در میان شلیک گاز اشک‌آور و بمب‌های صوتی به سمت خانه‌های شهروندان، شهرک "حوسان" در غرب بیت‌لحم را تخریب در منطقه المطینه در مرکز شهر مستقر شده اند.

در همین رابطه جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد " تیم های پزشکی این سازمان با یک مرد مسن "65 ساله" که بر اثر حمله و ضرب و شتم نیروهای اسرائیلی در اردوگاه "عقبات جبر" در جنوب غربی شهر اریحا بشدت زخمی شده، مواجه شدند.

پربیننده ترین خبرها