جنایات در ابوغریب، اسپایکر و مجدو؛ مجرم یکی است!

شنبه 17 شهريور 1403 - 17:19

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که نشان می‌دهد زندانیان فلسطینی در زندان "مجدو" در منطقه "مرج بنی عامر" در حیفا با دست‌های از پشت بسته، روی زمین افتاده‌اند و حتی برخی از آنها بدون لباس روی شکم دراز کشیده‌اند، در حالی‌که پرسنل امنیتی رژیم صهیونیستی با سگ، آنها را به وحشت انداخته‌اند.

العالم - فلسطین اشغالی

- روزنامه اسرائیلی هاآرتص اعتراف کرد که این رفتار بد نیروهای اشغالگر با زندانیان فلسطینی به علت حادثه خاصی در زندان "مجدو" نبوده بلکه برنامه متداول آموزشی در چارچوب تدابیر امنیتی تعیین شده بوده است! این روزنامه همچنین به نقل از زندانیان بدون ذکر نام آنها، می‌نویسد که این اقدامات روتین است و آنها روزانه در معرض شکنجه‌های فیزیکی و روانی توسط مسئولان زندان‌ها قرار می‌گیرند. زندان‌بانان آنها را به مکان‌های بدون دوربین می‌برند و کتک می‌زنند.

- تماشای این ویدئو جنایات آمریکا در زندان ابوغریب و کشتارگاه‌های داعش که وحشتناک‌ترین آنها کشتار "تکریت" یا جنایت "اسپایکر است را تداعی می‌کند. تصاویر منتشرشده از هر سه زندان گویی یک شبیه‌سازی است که سادیسم زندانبانان با هدف ترساندن طرف مقابل، پوشاندن شکست خود در برابر مردم و نیز درهم شکستن روحیه مقاومت مردمی که حاضر به تسلیم در برابر تروریسم، ترور و زور نیستند، را نشان می‌دهد.

- رژیم با افشای چنین اقدامات وحشتناکی و علی رغم نسل‌کشی ۱۲ ماهه در غزه، هرگز با چالش‌هایی مواجه نشده چراکه از حمایت واشنگتن بلکه دخالت مستقیم آمریکا در جنگ غزه برخوردار است. همچنین تاکنون این تهدیدهای آمریکا بوده است که قضات و دادستان دادگاه‌های بین المللی و کشورهای پیگیر و دادگاه کیفری بین المللی را از صدور حکم بازداشت علیه جنایت‌کارانی چون "بنیامین نتانیاهو"، "یوآو گالانت" و یا محکوم کردن این رژیم به خاطر نسل‌کشی غزه، باز داشته است.

- همه دنیا به این باور رسیده که ارتباط با آمریکا و اجرای دستوراتش برای حفظ منافع نامشروع این کشور به هر نظام، رژیم یا باند تروریستی تکفیری و نژادپرست چراغ سبزی نشان می‌دهد تا بدون ترس از مجازات یا پاسخ‌گویی دست به هر کاری بزنند. رژیم صهیونیستی شهروندان آمریکایی زیادی را صرفاً به خاطر حمایت از غزه کشته، که آخرین شهروند آمریکایی "اسنور ازگی" بود به گونه‌ای که یک نظامی رژیم اشغالگر از مسافتی کمتر از 200 متر به سر وی تیراندازی کرد و وی بلافاصله به شهادت رسید در حالی که دولت بایدن بدون آنکه این جنایت را محکوم کند به ابراز تاسف بسنده، و اعلام کرد در حال بررسی جزئیات حادثه است. این در حالی است که دولت بایدن، زمانی که نیروهای اشغالگر اسرای صهیونیستی از جمله یک اسرائیلی آمریکایی الاصل را در غزه کشتند، بدون بررسی شرایط حادثه، همه دنیا را به هم زد و نیروهای مقاومت را در این قتل متهم، و آنها را تهدید کرد که بهای سنگینی را باید برای این "جنایت" بپردازند.

-مردم گرفتار جنگ‌ها، محاصره، بی‌عدالتی، مداخله و کودتای آمریکا به خوبی و به برکت خون کودکان و زنان بیگناه غزه و به برکت مقاومت افسانه‌ای غزه و محور مقاومت، پی به خباثت و پلیدی این کشور برده‌اند.

-برای مردم کشورهای غربی، به‌ویژه مردم آمریکا در واقع، این خباثت آمریکا بیش از پیش آشکار شده و این روزها دانشگاه‌های آمریکا پس از پایان تعطیلات تابستانی، بار دیگر اعتراض‌ای خود را آغاز کرده‌اند، که بیانگر یک حقیقت است و آن اینکه آمریکا موتور و عامل اصلی همه مشکلات و بلایایی است که منطقه خاورمیانه شاهد آن است.

-اگر حمایت آمریکا نبود اسرائیل جرات نمی‌کرد به جنایت‌های خود در غزه ادامه دهد و یا داعش تاسیس نمی‌شد و نسلی از صهیونیست‌های عرب قد علم کنند و شاهد گسترش پدیده انحرافات اخلاقی، مزدوری آشکار، انحطاط اخلاقی و فساد در میان جوانان عرب نبودیم.

-اما آمریکا این نکته را فراموش کرده زیرا درک نمی‌کند که این مردم حامل اصول و آموزه‌های دین آسمانی هستند که آنها را از سرگردانی و گمراهی می‌رهاند و آمریکا و دست‌پرورده‌اش، اسرائیل و نیز فرزند مشروع‌شان، داعش، در رسیدن به هر یک از اهداف خود در منطقه به ویژه غزه، ناکام خواهند ماند.

پربیننده ترین خبرها