کمیته‌های مقاومت: عملیات الکرامه شکست امنیتی و نظامی دشمن را ثابت کرد

کمیته‌های مقاومت: عملیات الکرامه شکست امنیتی و نظامی دشمن را ثابت کرد
يکشنبه 18 شهريور 1403 - 12:35

گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات ضد صهیونیستی گذرگاه «الکرامه» در نزدیکی مررز اردن و کرانه باختری اشغالی را نشان از شکست امنیتی، نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی توصیف کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

دفتر اطلاع رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای ضمن تبریک عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه در مرز بین اردن و فلسطین اشغالی، آن را پاسخی مشروع به جنایات وحشیانه و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و قدس دانست.

این کمیته‌ها بیان کرد که عملیات قهرمانانه گذرگاه الکرامه شکست امنیتی، اطلاعاتی و نظامی سرویس‌های امنیتی دشمن صهیونیستی و حامیان آن را نشان داد.

در این بیانیه آمده است که پیام این عملیات به جامعه صهیونیستی و سران جنایتکار و فاشیست رژیم صهیونیستی این است که هرکه آتش برافروزد، خود نیز در آن خواهد سوخت و آتش انتقام مقدس ملت و امت ما در نتیجه تشدید جنایات و نسل‌کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت، سرزمین و مقدسات ما هر روز شعله‌ورتر خواهد شد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد که علمیات گذرگاه الکرامه ثابت کرد که عزم و اراده ملت فلسطین و امت در جبهه‌های مختلف تضعیف نخواهد شد، بلکه هر روز دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر از حمایت‌ها و پشتیبانی امت اسلامی و عربی از ملت فلسطین که هیبت دشمن را در هم خواهند کوبید، غافلگیر خواهند شد.

این کمیته‌ها ملت فلسطین و سراسر امت اسلامی و عربی و جوانان غیور آن را به شعله‌ور کردن آتش مقاومت و خیزش علیه صهیونیست‌های اشغالگر و حامیان آنان که روزانه علیه ملت فلسطین در سراسر این سرزمین دست به جنایات وحشیانه می‌زنند، فراخواند.

پربیننده ترین خبرها