شیخ قاسم: پاسخ حزب‌الله به تهدیدها در میدان‌های نبرد است

شیخ قاسم: پاسخ حزب‌الله به تهدیدها در میدان‌های نبرد است
سه شنبه 20 شهريور 1403 - 14:31

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای رژیم صهیونیستی ترسی ندارد؛ چراکه دشمن می‌داند حزب‌الله مرد میدان است و واکنش به این تهدیدها را به میدان محول می‌کند.

العالم – لبنان

"شیخ نعیم قاسم" خاطرنشان کرد، اسرائیل تهدید می‌کند که جنگ را گسترش می‌دهد تا یهودیان آواره شمال سرزمین‌های اشغالی را به خانه‌های‌شان بازگرداند و از این رو به اسرائیلی‌ها می‌گوییم: "اگر به فکر بازگشت یهودیان با برپاکردن جنگ هستید، بدانید که جنگ با حزب‌الله نه تنها تعداد یهودیان ساکن در شمال سرزمین‌های اشغالی را افزایش نمی‌دهد بلکه آوارگی شما را نیز افزایش خواهد داد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: اسرائیلی‌ها می‌دانند که آمادگی ما آنقدر بالاست که از تهدیدها نمی‌ترسیم و آماده رویارویی هستیم، آنها به خوبی می‌دانند نیروی که توانست طی 11 ماه گذشته قدرت بازدارندگی خود را به اسرائیل تحمیل کنند به نحوی‌که شهرک‌نشینان بر خلاف میل خود روستاها و شهرک‌ها را ترک کنند، جرأت انجام کارهای بسیار دیگری را دارند. ما به این تهدیدها پاسخ نمی‌دهیم، بلکه به آنها اجازه می‌دهیم تا در میدان نبرد صحبت کنیم و اسرائیلی‌ها می‌دانند که ما اهل میدان هستیم.

شیخ قاسم در حاشیه مراسم یادبودی که در بیروت برگزار شد، تأکید کرد که اسرائیلی‌ها با دو معادله و همچنین فلسطینی‌ها با دو معادله روبرو هستند؛ یا اسرائیل اکنون جنگ را متوقف می‌کند و این باعث کاهش تلفات و خسارات این رژیم می‌شود و یا در حالتی از جنگ فرسایشی باقی می‌ماند و چالش‌هایش بیشتر می‌شود؛ زیرا ثابت شده که دشمن در جنگ فرسایشی نمی‌تواند پیروز میدان باشد.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد تنها راه‌حل برای بازگشت آوارگان یهودی به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی، توقف تجاوزگری این رژیم در باریکه غزه است.

پربیننده ترین خبرها