استرالیا دیگر به شهرک نشینان اسرائیل ویزا نخواهد داد

استرالیا دیگر به شهرک نشینان اسرائیل ویزا نخواهد داد
سه شنبه 20 شهريور 1403 - 18:51

استرالیا با ابراز نگرانی از شدت یافتن حملات وحشیانه ی ارتش صهیونیستی و ادامه ی جنایت قتل عام بی رویه ی کودکان و زنان و غیر نظامیان در غزه، بار دیگر از این رژیم اشغالگر خواست تا قطعنامه آتش بس غزه از سوی شورای امنیت سازمان ملل را بپذیرد. 

العالم - اروپا

در همین رابطه پنی وانگ وزیر خارجه استرالیا امروز سه شنبه در توئیتی که در پلتفرم "X"منتشر کرد بر نیاز و الزام "فوری" به آتش بس در غزه تاکید نمود و نوشت که کشورش به شهرک نشینان اسرائیلی که زمین های فلسطینی ها را تصرف می کنند ویزای سفر به استرالیا اعطا نمی کند.

وی افزود "من به شدت نگران خشونت در کرانه باختری و اقدامات "تحریک آمیز" وزرای راستگرای افراطی "اسرائیل" هستم و این وضعیت امکان دستیابی به صلح پایدار را تضعیف می کند".

یاد آور می شود از 7 اکتبر سال گذشته تاکنون ، رژیم اشغالگر صهیونیستی جنگی ویرانگر و نسل کشی تمام عیاری را علیه مردم بی دفاع غزه آغاز کرده است که علاوه بر ویرانی های عظیم و قحطی مرگباری که در نتیجه ی جنایاتش در این باریکه بوجود آورده، حدود 136000 فلسطینی ساکن در این منطقه که بیشتر آنها کودک و زن هستند زخمی و یا به شهادت رسیده و بیش از 10000 تن نیز مفقود شده اند.

پربیننده ترین خبرها